21 Ağustos 2010 Cumartesi

Kış Gel Artıııık!


Hava çok sıcak ve itiraf ediyorum ben bu ayki maaşımı kışlık parçalara yatırdım :)

Açıkçası üzerime tek parça bir şeyler giymekten sıkıldım. Sıcak yüzünden olabildiğince az ve öz giyinmeye çalışıyorum. O yüzden bu aralar seçimlerim oldukça sıradan...

Sıcaklar bizi pişiredursun sonbahar-kış koleksiyonları yavaş yavaş vitrinlerde yer almaya başladı. Bu sene beni çok cezbetmeyen 50'ler akımının yanısıra benim favorim olan 70'lerin güçlü kadınları da geri dönüyor. İşte bu yüzden İpekyol'un sonbahar kış koleksiyonu beni benden aldı :)



‘Camel is the new black’ sloganıyla yola çıkan koleksiyonda slimfit pantolonlar, rahat kesim uzun ceketler, pilili bol etekler, pelerinler, mascülen kabanlar ve kürkler bulunuyor.

Biraz daha hanım hanımcık takılmak isterseniz Düğme detaylı minik ceketler, soft desenli brokar kumaşlı elbiseleri deneyebilirsiniz.Koleksiyondaki dantel detaylar ise koleksiyona vintage efekti katıyor.

İpekyol'un olmazsa olmazı siyah ve gri tonları ise iş hayatı için modern seçimler sunuyor.

İki sezondur beni çok şaşırtan İpekyol bu sezonda çok dinamik ve farklı.

Sanırım yarın gidip ilk resimdeki strong shoulder ceketi kaparak gardırobuma kışlık bir parça daha ekleyeceğim :)

Bir an önce kış gelsin :)))


3 yorum:

  1. canım sana kesinlikle katılıyorum en derin en içten hislerimle:)

    YanıtlaSil
  2. Evet gelsin kış giyelim bu güzellikleri :)

    YanıtlaSil