7 Ağustos 2010 Cumartesi

Mavi


Başımı kaldırıp gök yüzüne bakıyorum...

Ne kadar mavi diyorum...

Arkadaşlarım hep çok gamsız olduğumu söyler...

Miray üzülmez, Miray atlatır , Miray güçlüdür...

Şimdi düşünüyorum...

Haklılarmış diyorum...

Çok güçlüymüşüm ben...

Hayattaki ufak sıkıntıları kafama takmayacak büyük sıkıntılarla karşılaşınca dibe vurmak yerine önüme bakacak biriymişim...

Şimdi anlıyorum...

Gökyüzüne bakıyorum tekrar

Ne kadar mavi diyorum...

Daha önce farketmediğime üzülüyorum...

Dünyanın en güzel yerindeyim şu an...

En güzel mavisinde...


.........

4 yorum:

  1. Önceden bilmiyordum ama şimdi bakıyorum ne kadar mavi diye umut etmeyi hiç bırakmadığın sürece berrak bir mavi...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel önemli olanda bu değilmi zaten hayatta.

    YanıtlaSil
  3. Bende ayın 8'inde gamsızlığa övgüler yağdırmıştım. Gamsız olma hali var demek ki havada ;)

    YanıtlaSil