16 Ağustos 2010 Pazartesi

Oğlumuz Ne İşle Meşgul Acaba?


En yakın kız arkadaşlarımla bir cumartesi gecesi kaynatıyoruz...

Kızlar bir araya gelince ne konuşurlar dersniz?

Tabiki ilişkiler:)

"Genç kız olmakla kadın olmak arasında çok keskin çizgiler var" diyor bir kız arkadaşım...

Lise veya üniversitede bir çocuğun saçının kesimi, kaşında piercing taşıması ya da spor bir arabaya sahip olması gibi kriterlerimiz mevcutken büyüdükçe bu beklentilerin yerini iyi bir eğitimi olması, yükselen bir kariyere sahipcolması, iyi bir baba olmaya yatkın olması gibi kriterler alıyor. Beklentiler büyüyor, gelişiyor ve ileriki yaşlarda "Saçı olsun yeter"e iniyor :)

Ama konumuz bu değil :)

Kız kıza sohbetimiz devam ediyor, konu konuyu açıyor ve erkeklerin mesleklerinin ilişkiler üzerinde ne kadar etkili olduğu sorusu "Daaan!!!" diye sohbetin orta yerine oturuyor...

Bugüne kadar mühendisleri sevmem diyip erkek arkadaşlarının üçte ikisi mühendis olan hatta şu sıralar nasıl olduysa yine bir mühendise gönül vermiş bir Mühendis Gurusu olarak atılıyorum...

Kim ne derse desin erkeğin mesleği kadını etkiler!

Hadi canım demeyin:)

Arkadaş ortamında tanıştığınız son derece sıradan bir tipin Surf eğitmeni olduğunu öğrendiğinizde etkilenmez misiniz? Ya da üst kattaki süper yakışıklı komşunuzun Beyin Cerrahı olduğunu öğrendiğinizde hayranlığınız bir kat daha artmamışmıydı ?

Aslında adrenalin seviyesi yüksek olan mesleklere sahip erkekler "eğlencelik" olarak değerlendirilirken Beyin cerrahı aday evimin direği kılıfına sokulabilir kadınlar nezninde...

Yazının bu noktasında erkek okurların gözlerinin büyüdüğünü farkediyorum :)

Nasıl yani kadınlar bunları mı planlıyor :)

Hem evet hem hayır...

Karşınızdaki kadın sizinle evlenmek için çıldırmasa da arkadaşlarına ne kadar cool olduğunuzu anlatmak isteyecektir.

Tıpkı sizin kız arkadaşınızın ne kadar iyi motor kullandığını ballandıra ballandıra anlattığınız gibi :)

Bu kadar anlattık durduk tüyo vermeden olmaz :)

Erkeklerde seksi meslekler nedir derseniz;

Üşenmedik ve gece vakti tam 20 kız arkadaşımıza sorduk :)

Bu gece yarısı yaptığımız kofti araştırma sonucu Mimarlık en seksi meslek olarak ilk sırada :)

İkinci sırada Avukatlar var..

Üçüncü sıradaysa Doktorlar...

Bu araştırmadan çıkardığım sonuç...

Kız arkadaşlarımla aynı duyguları paylaşmıyormuşum :) Çünkü bana göre en seksi meslek "YAZARLIK!" eli kalem tutan adamın yanında erir giderim ben :)

Ha sevgilim bildiğin mühendis. bu konuda yapcak bişey yok, en azından bilgisayarım bozulduğunda sevgiliiiim diye koşabilirim yanına diye avutuyorum kendimi :)

İndirim zamanları yüzde hesaplarımada yardım eder hem :)

O zaman sevgi anlaşmak değildir mühendiste sevilir diye bitiriyorum yazıyı...

Hadi bakalım şimdide siz söyleyin size göre en seksi meslek hangisi ? :)

18 yorum:

  1. iletşimcilerden resmen tiksiniyorum. zira 3 sene kadar beraber olduğum bir iletişimci sevgilim vardı ve adamla tv dahi izlemek imkansızdı. hijyenik ped reklamına dahi eleştirel bi gözle bakardı. ped işte. ayda bir kanıyoruz ve onu da takıyoruz.
    öte yandan yabancı dil bilmeyenler de son derece itici geliyorlar nedense. zamanlarının bir kısmını haytalık yaparak ya da elde imkanlarını çarçur yaparak geçirmiş kabiliyetsizler gibi geliyor bana.
    resim mezunu erkekler (ki ben de bu meslekte olduğum için bol bol bu görüntü ile karşılaşıyorum) ellerinde fırçalarla son derece feminen görünürken, heykel mezunlarının haşin bir yanı vardır. iki mesleğin de pisliğinden ötürü hiç çekilmezler.
    daha önceden eğitimini almış ve bu alanda son derece beceriksiz olmamdan kaynaklanan olduğunu düşünüyorum ama takım elbiselerini giymiş son derece fit işletmeciler ya da brokerlar çok seksi be abi :)

    YanıtlaSil
  2. Eşim mühendis:) diyip nokta koymak istiyorum.. yazdıklarına başından sonuna katılıyorum, erkeklerin mesleğiyle kadınlar kesinlikle gurur duyuyor..ımm birtekşey hariç o da yazarların seksi olduğu:)

    YanıtlaSil
  3. Bence Ceo'lar çok seksi güç , başarı , para daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
  4. üst düzey herhangi bsey kesinlikle ama itiraf ediyorum ben hep garsonları begeniyorum :))

    YanıtlaSil
  5. Böyle bir sınıflandırma/düşünce/güce tapma sistemi sadece 5. dünya ülkelerinde var biliyor muydunuz? :))
    Açıkçası özellikle mühendis ve doktorların "ben büyük işler başardım" havalarında ve dünyada o mesleği edinecek, icra edecek aklın sadece kendilerinde olduğunu düşünen ego manyakları olduğunu düşünüyorum(mühendislik eğitimi almış bir kadın olarak), aileleri de "benim oğlum mühendis" diye kasım kasım kasılıyorlar ve siz sanki hiçmişsiniz gibi "mühendisi kapan kız" olarak görünüyorsunuz onların gözüne.
    Açıkçası tüm bu mesleki hiyerarşiden sıkıldığım, gerçeğe aydığımdan beri insanların iki kıçıkırık ünvanla kendilerini ne zannetiklerini gördüğümden beri Amerika'ya yerleşip ev babası olabilecek ayrıyeten formunda ve seksi bir polis, itfaiyeci, kütüphaneci vs. ile evlenmeyi düşünüyorum, hiç olmazsa küçük ülkede doktor oldum diye kendini Hipokrat ya da House zannetme triplerine girmez, midemi bulandırmaz :))

    YanıtlaSil
  6. ben de mühendisleri hiç seksi bulmam. oysa iki abim ve esim de muhendis:)) ama beyın cerrahı deyınce dogru söluyosun akan sular duruyor ama ben de eczacı oldugum için bana pek yemıyo doktorların havası. cunku sürekli içli dıslı oluyoz. her boklarını biliyom. dr. house zannetmesınler kendilerini melikenin de dedği gbi. bana da takım elbıse giyinen buyuk sirketlerde üst düzeyde calişan adamlr sexy gelir. barney stinson misali suit'e kapılıom yani... suit up baby.. :)))

    YanıtlaSil
  7. doktorlar kendilerine olan güvenleri nedeniyle seksi ve karizmatik görünüyorlar.
    mimarlar hiç dikkatimi çekmemişti:P
    Yazarlar romantik olur, güzeldir severim :))
    Ve ayrıca reklamcıların, pazarlama işinde olanların yanlarına bile yaklaşılmaz. Profesyonel yalancı onlar:)

    YanıtlaSil
  8. kendim de bir muhendis olarak
    1-muhendisler(muhendisine göre değişir ama:))
    2-genetikçiler
    3-piyanistler
    4-doktorlar
    mimarlar ise okurken bile yaptıkları dandik maketlere topkapı sarayı gibi baktıklarından
    listeme katiyen giremezler buna şehir bölge planlamacılar da dahil,bi de inşaat muhendisleri çekilmez

    YanıtlaSil
  9. Benim esimde bilgisayar muhendisi ve bence mesleginin hic etkilenecek bir yani yok hahaha isi gucu bilgisayarda oturmak ve program yazmak! :) Ama tabi bilgisayar bozuldugunda tak diye tamir edecek birinin birkac adim uzaginda oldugunu bilmek bi ayricalik gibi birsey! :) Bekar olsaydim, surf eglenceli ve vucut gelistiren bi spor, onu ogreten kiside egleneceli ve cok seksi ve kasli bi vucuda sahip olur diye dusunebilirdim belki, ama cerrah?? Bahhh. Kalsin.

    YanıtlaSil
  10. bir dakika miray. hani rock star'lar en seksiydi? ben yokken muzisyenlerin pabucu dama mi atildi simdi? :))

    YanıtlaSil
  11. akademisyen desem? hadi onu da geçtim okutman beni öldürür. zaten brit aşığı bi insanım, ah o da öyle konuşunca derste erir giderim. inanılmaz cool gelir falan. :)

    YanıtlaSil
  12. beyin cerrahı dedin mi erir giderim, çok seksi meslek =))

    YanıtlaSil
  13. peki ya işletme?
    daha genel, iibf de olur.

    YanıtlaSil
  14. "asılmaya devam et evladım"

    YanıtlaSil
  15. Takım elbiseyi taşıyabilen erkekler çok çekici görünüyorlar bana (: Ama meslek olarak önce mimar sonra mühendisler diyorum iki çeşit biraz ukala oluyorlar ama bende bir mühendis olarak seviyorum tarzlarını =)

    YanıtlaSil
  16. Howdy I am so excited I found your webpage, I really
    found you by mistake, while I was browsing on Askjeeve for something else, Anyhow I am here now and would just like to
    say many thanks for a incredible post and a all round exciting blog (I
    also love the theme/design), I don't have time to browse it all at the minute but I have saved it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more, Please do keep up the great job.
    my website :: premier league transfer news chelsea

    YanıtlaSil
  17. After looking over a few of the articles on your blog, I
    honestly appreciate your way of writing a blog.
    I saved as a favorite it to my bookmark webpage list and will be checking back soon.
    Please check out my website as well and let me know what you think.
    Feel free to visit my web blog : pizza games net

    YanıtlaSil