16 Eylül 2010 Perşembe

Barcelona Barcelona...


Uyumayan şehirlerin insanıyım ben. Gece dışarı çıktığımda sokakta insanların koşuşturmasını sıcağı, şarabı , sarhoşluğun getirdiği ritm duygusunu severim. Hadi gidelim demeyi de severim. Ne zaman moralim bozulsa, canım sıkılsa yenilenmek için bir yerlere gitme isteği sarar vücudumu. Burası ister uzak bir ülke olsun isterse evin önündeki sahil… Çıkıp gidebiliyor olmanın getirdiği özgürlük duygusu hiçbir şeye değişilemez…

Ben şimdi Barcelona’ya gidiyorum.. Biraz şarap içip biraz sarhoş olucam… Belki birkaç Juan Antonio keserim :)Vicky, Christina falan görürüm… Sokakları sizin içinde arşınlar gitar melodilerinde amatörce kıvırmaya çalışırım :)

Ben burada yokken Fashion Night Out’a uğrayıp çılgınca alışveriş yapmayı unutmayın olur mu.

Ps; Paris faciasından sonra alışverişi son güne bırakmamaya karar verdim. Zara’nın Mango’nun vatanına gidiyorum hayatta kaçırmam :)

Bu da yazının şarkısı:)

3 yorum:

  1. İyi yolculuklar umarım harika vakit geçirirsin. Barcelona benim için tüm diğer şehirlerden çok farklı senin içinde bir farklılık yaratır umarım :)

    YanıtlaSil
  2. ahh şu an senin yerinde olmayı ne kadar da isterdimmm...umarım çook güzel geçer, sen de bolca alışveriş yapıp sonrasında burada bizlerle paylaşmayı unutmaaaa;)))

    YanıtlaSil
  3. Did Dans La Mode, Oske; Gezdim geldim alışveriş notlarını zaman bulabilirsem paylaşacağım şu aralar çılgın bi tempoda calışıorum uyumak bile lüks oldu :( Baksanıza kızlar yorumlara bile bir hafta sora dönebildim özür özürrr

    YanıtlaSil