5 Eylül 2010 Pazar

City's e Banana Republic geldi hoşgeldiii :)


Geçtiğimiz cuma günü Banana Republic'in Nişantaşı City's mağazasının açılışına katıldım. Öğle arasında koşturarak katıldığım açılışta sezonun yeni ürünlerini inceleme ve Banana Republic'in tatlı PR'cılarıyla keyifli bir sohbet etme fırsatı buldum. Bu aralar alışverişte kendimi kaybediyor olduğum için birbirinden güzel kıyafet ve aksesuarların içinde hiçbirşey almamak için tarihi bir sınav verdim:)



Gelelim Banana Republic'in yeni sezon koleksiyonuna; Bu aralar iş kıyafetlerine takmış durumdayım ofiste çoğu zaman casual kıyafetler giymeyi tercih etsemde ara sıra yüksek topuklar ve elbiseler giymeyi seviyorum. Ne zaman topuklu ayakkabı giysem kendimi "Devil Wears Prada" filmindeki Anne Hathaway gibi hissediyorum hatta kıyafetlerim ofisteki performansımı bile etkiliyor gaza gelip daha çok çalışıyorum:) Sizde benim gibi klasik iş kıyafetlerinizi modern detaylarla renklendirmek isterseniz Banana Republic'in diz altı eteklerini, renkli elbiselerini ve özellikle fırfırlı hırkalarını görmelisiniz.Ha birde aksesuarlar var tabi onlar içinse anlatılmaz yaşanır diyorum :)


Ps; Tarihi sınavın sonucu ne oldu derseniz. Şu elimde gördüğünüz şahane elbiseyi alarak. Sınıfta kaldım. Sevgiliyi muhasebecim yaptım gereksiz alışveriş yapmama engel olucak artık. Yinede Siyah elbisem ve ben çok mutluyuz :)

6 yorum:

  1. Merhabalar, Her pazartesi bloglardan seçmelerde (http://gencalsabahattin.blogspot.com/) yaptığım yayınlarda; bu hafta banudan şımartan tatlardan kokoş pastası yayında; Sizinde yayınlanmasını istediğiniz yemek tariflerinizi beklerim.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Mia,

    Bende de öyle fizik olsa inan ben kimseyi dinlemez,Allah ne verdiyse alırdım:)Güzel günlerde giymen dileğiyle,üzerinde paralansın:)

    YanıtlaSil
  3. Noneless'cım o senin güzel bakışın yerim seni :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Minnoş trafik yüzünden ben geç geldim sen gitmişsin başka zamana artık mucxx

    YanıtlaSil
  5. Stil direktörüm bi görüşemedik bitir artık şu tatilide kavuşalım :)

    YanıtlaSil
  6. Geldik az evvel en kısa zamanda kuzum mucxx

    YanıtlaSil