26 Eylül 2010 Pazar

Dizi izlemeden kış geçmez!

Sonbahar geldi... Yapraklar döküldü, yazlıklar üst raflara kaldırıldı, serin havalar sevgiliye daha bir sıkı sarılmamıza neden oldu... Amaaa sonbahar dedin mi benim aklıma dökülen yapraklardan çok yeni yayın dönemine başlayan diziler geliyor.

Benimde hiçbir bölümünü kaçırmadığım, kaçırınca ne yapıp edip internetten izlediğim dizilerim var. Yani öyle "evimde televizyon yok şekerim, boş zamanlarımı kitap okuyup, şarabımı yudumlayarak geçiriyorum" diyemeyeceğim üzgünüm :)

İlk dizim Two and a half man; Ekrana 8. sezonuyla gelen Two and a half man bana kalırsa televizyon tarihinin en komik dizisi. Dizi Çapkın ve az biraz alkolik olan Charlie Harper'ın kardeşi Alan ve yeğeni Jake'le yaşadığı maceraları anlatıyor.Dizi başladığında 9 yaşında olan Jake şu anda 16 yaşında eşek kadar adam oldu. Çocuğu izledikçe yaşlandığımı hissediyorum. Bu sezon Jake kızlarla muhabbeti iyice ilerletiyor kesinlikle izlemelisiniz :)


İkinci vazgeçilmeziiim How I Met Your Mother: Bu diziyi izlemek ölmeden önce yapılması gereken 100 şey listesine konulmalı :) Çocuklarına anneleriyle tanışmasının hikayesini oldukça uzuuuunn ve keyifli şekilde anlatan Ted Mosby ve arkadaşlarının hikayesi beni her seferinde çok güldürüyor. Dizideki bütün karakterler çok yetenekli ve doğuştan komikler. Özellikle bir Barney varkiiii Fenomen :) Hala izlemediyseniz hemen listeye alın...


En son sırada ise Bir türk dizisi bulunmakta. Hayır aşiretli, mafyalı, ya da konakta geçen dizilerden biri değil. O tarz dizilerden uzak duruyorum gördüğüm yerde koşarak kaçmayı tercih ediyorum. Benim türk dizilerinden tercihim Bir Kadın Bir Erkek. İlk bölümünden beri kahkahalarla izlediğim, Demet Evgar'ın şahaneliğine hayran kaldığım dizinin yeni sezonu başladı. Gerçi sezona çok iyi başlayamadılar bence ama ileriki bölümlerde yine eski performanslarını yakalayacaklarını düşünüyorum.



Benim bu kış izleyeceğim diziler bunlardır sevgili okur. Siz hangi dizileri izliyorsunuz bakalım ?

4 yorum:

  1. spartacus! uzun zamandir aradigim diziyi buldum! ama devami gelecek mi bilmiyorum, spartacus'u oynayan cocuk kanser tedavisi goruyor cunku :(

    YanıtlaSil
  2. The big bang theory:))

    YanıtlaSil
  3. H.I.M.Y.M. benim de favorilerimden, ayrıca Supernatural, Glee, ve Gossip Girl izlerim.

    The Bing Bang Theory ve Breaking Bad de listemde.

    Yerli dizilere takılmıyorum ama Öyle Bir Geçer Zaman Ki yabancı yapımlar kalitesinde bir dizi, göz atmanı tavsiye ederim Miray :)

    YanıtlaSil