13 Eylül 2010 Pazartesi

Evli, mutlu, çocuklu?


Güzel bir Eylül sabahı yakın bir arkadaşımla kahvaltı yapıyoruz…

Her şey normal tereyağı mis, ekmekler sıcak… Ben bu düşünceler içinde kendimi kahvaltıya kaptırmışken bizimki bir anda çatalı bıçağı elinden bırakıp bana ciddi bir bakış atıyor;

Seneye Temmuz ayında evleneceğim!

"Nasıl yani???" diyorum boğazıma takılan lokmayı yutmaya çalışırken.

Benim bilmediğim bir şeyler mi var, kiminle evleniyorsun?

Bilmiyorum diyor, ama kim olursa olsun seneye Temmuz'da evleniyorum kararımı verdim!!!

Hadi bakalım hayırlı olsun, o zaman ben güzel bir elbise bulayım düğünde giymek için diyorum!

Kıkırdayıp geçiyoruz bu enteresan diyaloğa. Ama seneye Temmuz'da evlenirse hiç şaşırmayacağımı biliyorum artık! Devamı İçin Tık Tık:)

2 yorum:

  1. cafe ruj'da yorumlamaya çalıştığımda sorun veriyor o yüzden burdan yazıyım dedim:) süper tespit bunun bir de üst versiyonu var çocuk doğuran doğurmayan ve doğuramayan evlenmemek bir tercih bu tercihi kabullenen birine de arkasından edilen laflar pek koymuyor ancak çocuk olayı daha acı boyutlara varabiliyor 30una gelmiş ve hormonları tavan yapan bir kadın "ben anneyim ama sen nesin ki?!?!" tavrında olan hemcinslerini bir cinnet anında bahçıvan makası ile kesme hayalleri kurabiliyor ^_^ ben bunu yaşadım

    YanıtlaSil