14 Kasım 2010 Pazar

I am Back Bitches Desem Nolur ki?

Photobucket

Monotonluk kimi zaman güzeldir diye fısıldamıştı bir ses kulağıma... O zamanlar dinlemedim. Hayat denilen şey roller coastera benzer, hızlı yaşa güzel öl gibi kendi içlerinde kendileriyle çelişen arabesk hayat felsefelerine sarılmıştım... Şimdi kulağıma fısıldayan o tanıdık ses ben demiştim diye gülümsüyor bana...

Her sabah aynı yerden alınan kahvenin kokusu, yürüdüğüm yol, sayfalarına dokunduğum kitap, tırnaklarımdaki mavi oje, elini tuttuğum adam, güldüğüm, kızdığım, üzüldüğüm her şey monotonluğun en derin hazzını yaşatıyor bana...

Bazen mutlu olmak sadece yaşama isteğini getirse de yazmamak yaşadığın herşeyi eksik hissettiriyor.

O zaman devam ediyoruz...

Yenilenmiş, büyümüş, büyülenmiş olarak...

5 yorum:

  1. babee yeni hali çok güzell olmuşşş:)

    YanıtlaSil
  2. bu sayfa çok genişlemiş daha da şirinleşmiş..hoşgeldin canım..yazılarını özlemiştim..

    YanıtlaSil
  3. Cindrella; Teşekkür ederim en sonunda yenileyebildim :)

    Zeynepcim ; Çok teşekkürler bol bol yazıcam artık :)

    YanıtlaSil
  4. Yaşasın hoşgeldin Miaaaaa :)

    YanıtlaSil