29 Kasım 2010 Pazartesi

Marion Cotillard'ı neden seviyoruz?

Photobucket


Marion Cotillard kızımızı ilk kez Jeux d'enfants filminde izlemiş ve büyülenmiştim.

Hatta o zamanki erkek arkadaşım "Bak kız ne güzel bir kot bi gömlek geziyor. Siz moda diye tutturmuş gidiyorsunuz" diye anlamsız bir çıkışta bulunmuştu :) Marion kızımız ünlendikçe kot ve kareli gömleğini çıkarıp bir kenara attı ve ünlü moda dergilerinin editoryallerini süslemeye başladı. Bu harika kareler Ellen von Unwerth tarafından Tatler dergisi için çekilmiş.

Keyfini çıkarın


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket

4 yorum:

  1. Aynen ben de ilk Jeux D'enfants'da seyretmistim. Sonra butun filmlerini bulup seyrettim hepsini ayri sevdim:)
    Cok hos ve sevimli bir kadin.

    YanıtlaSil
  2. seviyoruz yahu..şu fotoğraflara bakmak bile bir sebep bence..

    YanıtlaSil
  3. Hah işte bak bu kadın şahane güzel!! BlondeSalad'a sıradan yazan yorumlardan biri bendim ve yine aynı açık sözlülükle diyorum ki Marion gerçekten hem doğal hem seksi bir güzelliğe sahip!!

    YanıtlaSil
  4. Pelininstyle; Ben de o filmden sonra tüm filmlerini izledim :)

    Zeynepcim; Sevmek ne kelime bayılıyoruz :)

    Adsız; Ben hem Blonde Salad'ı beğendim hem de bu hatunu :)))

    YanıtlaSil