9 Aralık 2010 Perşembe

M.A.C' ten bir peri masalı

Photobucket


Geçtiğimiz akşam M.A.C’in Tartan Tale partisindeydim. Garaj İstanbul’da gerçekleşen bu peri pasalı tadındaki ekose temalı partiye jean gömlek gibi ekosenin yanından geçmeyen bir kıyafetle katılmam bana kaderimin bir oyunu muydu bilmiyorum ama garajistabul’un ambiyansı ve çok sevdiğim insanların orada olması bana bu büyük!!! sıkıntımı unutturdu :)

Gece boyunca güler yüzlerini bizden esirgemeyen M.A.C Türkiye ekibi çok tatlıydı.

Koleksiyona gelecek olursak. Yılbaşına özel tasarlanan Tartan Tale koleksiyonu krem dudak parlatıcıları, inci ışıltılı kara kuğulara benzeyen eye linerlar, sımsıcak pudralar ve seksi ojelerden oluşuyor. Bu koleksiyonla isterseniz kendinizi şımartın isterseniz arkadaşlarınıza bir tartan masalı yaşatın.

Ayrıca Özel Tartan çantasındaki Viva Glam ruj setinin ve Tartan desenli ayıların tüm geliri bu yılbaşında M.A.C Aids Fonu aracılıgı ile ülkemizdeki AIDS/HIV pozitif yaşayan insanları desteklemek için kullanılacak.

Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Fotoğraflar için Moda Sanattır'a çoooook teşekkürler :)

3 yorum:

  1. ve ben geçtiğimiz haftasonu hep kot gömlek aradım nerden aldın canım?

    YanıtlaSil
  2. Kadıköy'de bir pasajdan almıştım tatlım ama bir zaraya bak derim orada da gördüm güzel modeller :)

    YanıtlaSil
  3. Bu masalın perisiyle fotoğrafım var :)

    YanıtlaSil