19 Ocak 2011 Çarşamba

7 gün sonra öleceksiiin!

Photobucket



Ring filmini izleyipte korkmayanınız var mı?

Sizi bilmem ama ben tırsa tırsa filmi izledikten sonra ev telefonunu arayıp o zamanlar 11 yaşında olan kardeşime 7 güüün diye fısıdamış. Tam 7 gün boyunca da benim aradığımı söylemeyerek dünyanın en kötü ablası rolüne aday olmuştum :)

Aslında filmde korkacak fazla bişey yoktu ama o Samara adlı velet o dönem hepimizin rüyasına girmişti. İşte saçlarının arasından bize bakan o korkunç kız büyümüş ve pek güzel bir kız olmuş.

Bu gözümüzün önünde büyüyen Hollywood çocukları bana yaşlandığımı hissettiriyor. Daha Dakota Fanning şokunu atlatamamışken Samara'nın da koca kız olduğunu görmek beni pek derinden etkiledi. Bu çocuklar doğucak, beyaz perdede büyüycek sonra bir gün bi uyanıcam 90 yaşındayım...

Ay daraldım :)

Bu akşam eve gidince The Ring ikilemesi yapıp nostalji yapmayı planlıyorum :)

Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket




4 yorum:

  1. ay bu film benim korkulu rüyam.. :S izledikten sonra bi müddet kapalı televizyona bakamamıştım.. :D uyurken arkama dönüp bakardım falan geliyo mu diye.. ahahah tam manyakmışım..

    o kadar korku filmi izledim bu hepsine tur attırır.. düşündükçe bile ürperiyorum.. hele 2. filmdeki kuyudan tırmanma sahnesi..... amanınnn.... :S

    kız büyümüş, serpilmiş ama fotoğraflarına bakınca ben korkuyorum ki.. nasıl bi etki oluşturmuşsa bende bu film, bu kızdan tırsıyorum.. :D Halka'yı ilk izlediğimde bu kızın kırmızı halıdaki halini görmüştüm te ozaman.. tabi küçük bişeydi ama ben yine de korkmuş daha fazla bakamamıştım.. :D haha benim gibi düşünen çoksa bu kız çok ekmeğini yer bu işin.. :D kimse yanına yaklaşamaz valla.. :D

    YanıtlaSil
  2. :( ayy urktum yaa :( hic sevmem boyle filmleri

    YanıtlaSil
  3. tatlım küçük kızın resimlerini bilmek bile ürküttü beni ama ne güzel kız olmuş diyerek kendimi rahatlattım :)

    YanıtlaSil
  4. wuuwww en korktuğum filmdi bu.. tv'den çıkış sahnesini her izlediğimde yastıklara sarılıyorum hala:)

    YanıtlaSil