21 Ocak 2011 Cuma

Ben geçtiğimiz hafta...

Photobucket


Taksim’in arka sokaklarında Urban diye bir mekan keşfettim… Görünüşüne, sıcaklığına, içindeki insanlarına bayıldım. Bir dahaki sefere koca bir şişe şarap yuvarlamaya karar verdim.

Bir ara televizyondan takip ettiğim Mahşeri Cümbüş’ü kendi mekanları Hayalhane’de izledim. Doğaçlama tiyatronun en iyileri olduklarına karar verdim.

Lucca’da Sütlü çay içtim, beğenmedim :)

Sevgiliye ayva reçeli yaptım. Beğenmediyse bile beğendim dedi.

Burcu Kuru’nun Sample Sale’ına gidip rengarek tasarımlarının arasında kendimi kaybettim.

Jennifer Page’in Crush şarkısını 150 kez dinleyip kadının neden tek bir şarkıda sönüp gittiğini anlamaya çalıştım... Anlayamadım.

Sevgiliyi yanağından ısırdım.

Kolumu kapıya vurdum. Vücudumda geçmek bilmeyen morluklardan birine daha merhaba dedim.

Yıllardır bana sürekli kazık atan Turkcell’e elveda deyip hattımı değiştirdim.

Love and Other Drugs ve Eyvah Eyvah 2’yi izleyip bolca güldüm.

Alix Avien’in çatlayan ojesini deneyip ofistekilere sanat eseri tırnaklarımla hava attım.

Konya’nın etli ekmeğini deneyip onun etli ekmek değil lahmacunumsu bişey olduğuna karar verdim.

Sevgiliyi burnundan ısırdım :)

H&M’in ilkbahar yaz koleksiyonundaki yeşil çantanın hastası oldum.

İsabel Allende’nin kaleme aldığı Ruhlar Evi’ni okumaya başladım.

Kırmızı deri eldiven aradım yine bulamadım ama hergün yeni bir umut demek bu hafta bulacağım kararlıyım! :)

İyi hafta sonları...

8 yorum:

  1. Şu çatlayan ojeyi merak ettim iyi mi:))

    YanıtlaSil
  2. negsel bir hafta sütlü cay a katılamam ama catlayan oje ile fiyakaya yesss :)

    YanıtlaSil
  3. Nine West'te kırmızı deri eldiven vardı en son çünkü ben aldım :D umarım hala vardır, bak istersen :)

    YanıtlaSil
  4. ne hoş bir yazı bu böyle çok eğlendim :)ve nine westte war şekerim

    seni ben nie bu kadar geç buldum ki sanki???

    YanıtlaSil
  5. bende seni ısırıyorum o zaman :)) kırmızı pelerinimle! :))

    YanıtlaSil
  6. nasıl bir kırmızı eldiven istiyorsun? Vogue TR kasım sayısındaki renkli siyah çekimlerinde birsürü kırmızı eldiven kullanılmıştı. Sarmoneta marka, internet sitelerinden online alışveriş yapılabiliyor ilgilenirsen =) international shipping de uygun aslında...
    http://www.sermonetagloves.com/shop/
    fiyatlar 50 euro filan ama bakmaya değer sanırım...
    merhabalar bu arada =)

    YanıtlaSil
  7. Yıldız'cım çok eskidende vardı bunlar galiba. Ama şimdilerde yine piyasaya çıkmış hertyerde var dene mutlaka :)

    İkikuş; Bitek ben sevmemişim o stlü çayı herkes hastası :)

    plndrkn; Ya bnm istediğim daha koyu bir kırmızı ona baktım ama almadım çok teşekkür ederiiim tavsiye için :)

    Used Look ; En sonunda tanıştık bnde çoook mutlu oldum seni tanıdığımaaa :)

    Siu'cumm sana pek yakışmış o pelerin bayıldım bayıldım :)

    İdil'cim bana nasıl güzel bir iyilik yaptın farkında mısın :) Verdim bile siparişiiii :)

    YanıtlaSil
  8. gec olsun guc olmasin blogunu yeni kesfettim:)
    bu yazinida cok sevdim!!
    kombinlerinde cok guzel...
    izlemeyede aldim hemen:)

    sevgiler,

    YanıtlaSil