27 Ocak 2011 Perşembe

İspanyol Ateşi

Photobucket


Geçtiğimiz hafta mailboxuma düşen bir mail beni sevince boğdu. Koray Caner bu aralar yerlerde sürünen sosyal hayatımı hissetmiş olmalı ki beni ve diğer Bloggerları Torro Tapas Longue'a eğlenmeye ve İspanyol mutfağının lezzet denizinde yüzmeye çağırıyordu.

Bugüne kadarki yemek deneyimlerimi toplayıp size bir tavsiye vermem gerekirse Paella, Tapas ve Sangria üçlüsüne asla hayır demeyin derim. E tabiî ki bizde hayır demedik ve soluğu önce Ayşegül ’ün’ davetlisi olarak Lee lansmanında sonrasında da heyecanla beklediğim Torro Tapas’ta aldık. Elimde Lee yeni sezon lansmanına dair fazla fotoğraf olmadığı için onu daha sonra yazacağım.

"E peki ne yaptın?" diyorsanız ben susayım fotoğraflar konuşsun :)

Photobucket


Zet le enfes Sangriaları hüpletirken :)

Photobucket


Cindrella bana bir "Ne giydim?" fotoğrafı da çekti :)

Çizme Bershka

Elbise Zara

Hırka ve Çoraplar Topshop

Photobucket


Ve gecenin sonunda Used Look ’un şapkasını çeldım:P

Photobucket


Siz de Torro Tapas’ın müthiş yemeklerine ve leziz Sangrialarını tatmak isterseniz.

Adresi Asmalımescit Mah. Jurnal Sokak No:10 Tepebaşı

Koray Caner ve Torro Tapas ekibine tekrar teşekkürler :)

6 yorum:

  1. Hey! Benim için büyük zevkti! :) Her yeni macerada yanınızdayım! Ole! :)

    YanıtlaSil
  2. Çok eğlenceliydi. Tekrar edelim :)

    YanıtlaSil
  3. Çoraplara ve Zet'in taytına bayıldııım ya ben çok seviyorum sizi arkadaşımmışsınız gibi sürekli takip ediyorum :)
    Merve

    YanıtlaSil
  4. Çok eğlenmiş görünüyorsunuz imrendim! :) haftasonu ben de mi gitsem? (bu imrenmekten çok kıskanma aşamasına doğru ilerliyor :p )

    YanıtlaSil
  5. Koraycım; Çok şahaneydi başka maceraları heyecanla bekliyoruuum :)

    Serap'cım seni tanıdııma nasıl mutlu oldum bi bilsen :)

    Merve; Çooook teşekkür ederiiim bnde en yakın arkadasıma anlatrmış gbi hissediyorum size yazarkeen :)

    Giz; Girt tabi gercekten keyifli bir mekan :)

    YanıtlaSil
  6. belli ki çok keyifli bir geceymiş. Ne giydim fotoğrafın da çok şık olmuş. :)
    çorap, çizme, etek 3lüsüne bayıldım.
    Bol sosyal aktiviteli hayatlar..

    YanıtlaSil