17 Şubat 2011 Perşembe

Ben geçtiğimiz hafta... Volume 2

Photobucket


Bebek Sade Kahve’ de cumartesi kahvaltısı yaptım. Bol acılı bir menemen gümlettim.

Black Swan’ı izledim. Sonra da gidip tütü etek aldım )

Arkadaşımı beklerken üşümemek için girdiğim sevil mağazasından Hain bir satış elemanı yüzünden 3 tane hiç ama hiç beğenmediğim oje aldım eve gelince kendime kızdım.

Sevgiliye sevgililer günü için bir sepet hazırladım. İçine küçük hediyeler, çikolatalar ve bol miktarda sevgi koydum :)

Gece 12 matinesinde İncir Reçeli filminiz izledim. Üzüldüm, hüzünlendim, sinirlendim.

En sevdiğim ve mutlaka okumanız gereken dostum Zeynep'in doğum gününü sürpriz bir partiyle kutladık. Onu bol bol öptük sardık sarmaladık :)

Uykusuz dergisinin son sayısını okurken keşke şu Ersin Karabulut’la arkadaş olsaydık. Oturup istiklalde bira falan içseydik diye hayaller kurdum.

Kendimi çiçek bahçesine düşmüş gibi hissettiren Jimmy Choo’nun yeni parfümünü aldım, herbiyerime sıktım.

Sevgilinin göbeğine yattım…

Kadıköy’de hadi İskender yiyelim diye girdiğimiz İskenderi bulduklarını iddia eden vasat bir İskendercide bir İskender’e 22 lira verdik. Üstüne bir de soğuk su içtik :)

Lady Antebellum’un Need You Now şarkısını bir milyon kez dinledim, hiç sıkılmadım.

Sevgilinin serçe parmağını tutarak istiklal’de yürüdüm.

Tatil fotoğraflarına bakıp yazı özledim…

Yeni bir dövme yaptırmaya karar verdim…

Botlarımın içinde kimse görmese de ayak tırnaklarıma pembe oje sürdüm.

Bir günde 6 türk kahvesi içip sonrasında bütün gece kitap okudum.

Ha bir de kariyer yapıcam, şirketin başına geçicem , dünyayı yöneticem nihahahahah tarzında abuk hırslara sahip insanlardan uzak durmaya kendi bildiğim yoldan yavaş ancak emin adımlarla yürümeye karar verdim.

Siz bu hafta neler yaptınız?

7 yorum:

  1. Fotoğraf çekimi yaptım, hiç sevmediğim şehre geri döndüm, ailemi/arkadaşlarımı özledim, hüzünlendim, sevindim, güldüm, seviyeli tartıştım, üstüste 3 bölüm Glee izledim, bağıra bağıra dizideki Thriller'a eşlik ettim... Kendime kızdım, kendime daha önce kızmadığım için daha çok kızdım...

    YanıtlaSil
  2. Sabah 7de yatıp akşam 5te kalkarak tüm gün asalak şekilde evde dolandım, az biraz alışveriş yaptım ama geçen hafta yaptığım en verimli şey aylardır elimde sürünen örgümü tamamlayıp bir çift siyah tozluğa sahip oldum.

    YanıtlaSil
  3. Beraber dövmeciyee gidelimmm!!!!:) Yeni aktivitemiz bu olsun lütfen:) mucxx

    YanıtlaSil
  4. nekadar güzel oluyor okumak:)

    YanıtlaSil
  5. Histerik çalışmalar; Ben Glee izlemeye daha yeni başladım çok şahaneymiş yahu :)

    New York Lover; Örgü örme yeteneği olanları çok kıskanıyorum hayatımda birşey örmüşlüğüm yok ne yazıkki :))))

    Cindrella; O zaman hemen dövme dizayn çalışmalarına başlıyoruz :)))

    Zeynep; Asıl seni okumak ne kadar keyifli anlatamam bu aralar yorum yazmaya vakit bulamıyorum kimseye :( Ama hepinizi hala yakın takipteyiiim :)

    YanıtlaSil
  6. Herkes için Mia yada Miray..

    Ama benim için dost, kardeş..

    Hayatımın en güzel doğumgünü süpriziydi.

    Senii çoook seviyorum ze su şinim, iyiki hayatımın tam da ortasındasın.

    Zeynep

    YanıtlaSil
  7. Bende geliyorum!! Yaptıracağım dövmeyi daha dün buldumm :)

    YanıtlaSil