24 Şubat 2011 Perşembe

Cep telefonu, radyasyon ve retro ahize üçlemesi

Photobucket


Bütün gazeteler, bloglar, dergiler yazdı o yüzden çok detaya girmeyeceğim :)

Bir Retro Ahize trendi aldı başını gidiyor. İşin Trend kısmı bir yana bu ahizelerin cep telefonlarıyla fazla haşır neşir olanlar için hayat kurtarıcı olduğunu düşünüyorum. Kulağımıza yapışık cep telefonları yüzünden ileriki yaşlarda çok büyük sağlık sorunları bizleri bekliyor.

Uzmanlar bir cep telefonu masum diyor bir kanser tetikleyicisi diyor. 10 yıl sonra Dünya sağlık örgütü çıkıp Ayy kusura bakmayın cep telefonu kanser yapıyormuş vallahi bilemedik biz falan diyecek bizim de aklımız başımıza o zaman gelecek. Ehh bu yazıyı okuduktan sonra ayy cep telefonu sen ne fena bişeymişsin öyle diyip tekrar telgraf kullanmaya dönmeyeceğinize göre şimdilik bu ahizeler en mantıklı yol görünüyor.

Peki nerden buluruz bu güzellikleri diyorsanız. Turkcell mağazalarında bulabilirsiniz.

Photobucket

5 yorum:

  1. bende istiyoruum çok güzelmiş :)))

    YanıtlaSil
  2. Süper!!
    Ama Nur Yerlitaş'ta gördüğüm için alsam mı emin olamıyorum..:))

    YanıtlaSil
  3. Nina; Ben pembesini alacağım çok tatlılar :)

    İmge ; Aynen bende ilk gördüğümde sevip ya da nefret etmek arasında kaldım sayesinde :)

    YanıtlaSil
  4. dore olanı güzelmiş!

    Derya
    http://modaderyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. hepsi cok cici :) bende alcam ya ama sorun su ki ben kucuk capraz cantada kullaniyorum :) nasi sigacak yahu :D :D

    YanıtlaSil