7 Şubat 2011 Pazartesi

İstanbul Moda Zımbırtısı

Photobucket

Bir İstanbul Moda haftası daha acısıyla tatlısıyla geride kaldı sevgili okurlar…
Şimdi böyle janjanlı başladım diye moda haftasından, defilelerden, İstanbul’un moda başkenti olmasından ne kadar şahane organizasyonlara imza attığımızdan falan bahsedeceğimi falan düşündünüz değil mi?

Ama öyle değil!

İlerlememiz gerekirken her moda haftasında daha da geriye gittiğimizi görmek beni pek mutlu etmiyor açıkçası.

Mekan seçimi, davetlilere gösterilen özen, oturma düzeni, seçilen, modacılar açıkcası hiçbiri beni tatmin etmedi. Geçen yıl herkese dağıtılan All Acces kartları bu yıl sıkı yönetimle kimseye verilmedi. Ancak yinede kuliste ordan oraya koşturan liseli kızların kulis kartlarını eşe dosta dağıttıklarının en açık kanıtıydı. Defilelere girebilmek için 5 kat inip çıkmak zorunda kalan yüksek topuklu davetlilerse sürekli şikayet etti.

Kısacası İstanbul Fashion Week bu yıl birkaç iyi dostumla görüşmeme vesile olmaktan başka bir işe yaramadı…

Seneye daha iyi olur umarım diyorum ama ondan da pek umutlu değilim…

Bir İstanbul moda zımbırtısı daha sona erdi hepimize geçmiş olsun der ve bu yazıyı bitiririm :)

Photobucket


Tuçe Kazaz'ın tam karşıma oturması hayatımı kararttı. O nasıl bir güzellik kardeşim :)

Photobucket


Twitter'dan defile şöyle defile böyle yazayım dedim ikinci tweettten sonra sıkıldım bıraktım :)

Photobucket


Cindrella ve benim pek sevgili tırnaklarımız.

Photobucket


Fashion Week'in sıkıcı havasına rağmen biz oldukça neşeliydik :)

Photobucket


Veee ikinci günün sonunda ay daha fazla dayanamiyciim diyerek kendimizi künefeye verdik :)

Photobucket

12 yorum:

  1. yaşasın moda haftası yaşasın eğlence diyorum o zaman beybi:) i love you all girls:)
    PS. Tuğçe Kazaz fotoda korkunc cıkmış sevinebiliriz:)

    YanıtlaSil
  2. çok şıksn çanta nerdn cnm derya

    YanıtlaSil
  3. Cindrellam Fashion week ne kadar korkunç olursa olsun ben sizinle deliler gibi egleniyorum :) Love youuuu

    Deryacım çok teşekkürler. Çantayı E-bayden almıştım.

    YanıtlaSil
  4. Fashion Week'te zet le birlikte gördüm seni ne yalan söyleyeyim özendim size bloggerlar ne güzel anlaşıyor. Sevgiler
    Pelin

    YanıtlaSil
  5. Benim takip edebildiğim kadarıyla geçen yıla göre bayağı bir ilerleme kaydetti IFW. En azından, 200 kişilik salona 500 kişi girmeye çalışıp da izdiham yaşandı gibi haberleri duymadık bu yıl, değil mi?

    Tuğçe Kazaz gerçekten de çok güzel!

    YanıtlaSil
  6. liseli diye tabir ettiğiniz kızlar ifw boyunca en sosyal, en çok iş çıkaran ve o ortamdaki pek çok iki yüzlü, çıkarcı blogger aksine en tatlı ve en samimi kızlardı.ve sanki dünyaları kurtarıyormuş gibi egosundan geçilmeyen pek sevgili(!) bloggerlarımızdan değillerdi.organizasyon kötü olabilir ama oraya katılan ve bu küçük düşürme ve iki yüzlülüğü hak edecek 'liseli kızlar' değildiler.

    YanıtlaSil
  7. ya ama ama kıyafet detayları lutfennn cok hosssunuz saynızde defiler yerıne farklı detaylr gorduk tskler:)

    YanıtlaSil
  8. Pelin; Çok teşekkürler keşke uğrasaydın yanımızaa :)

    Coşkun; Tuğçe Kazaz müthiş gercekten dimiii :)

    Filfel; Ben kıyafetlerimi pek koymazdım zet ve Cindrella saolsun bu aralar kıyafet detaylarımı fotoğraflıyorlar o yuzden koyabildim :) Çok teşekkürleer

    Sevgili adsız; Yazıda asla kimseyi küçümsemek gibi bir amaç içerisinde olmadım. Bir kaç meslek lisesi öğrencisi kız vardı kuliste dayısı sokmuş falan diye bunlara kulak misafiri oldum. Olay yaşlarının küçük olması ya da büyük olması değil basın girişleri için bin tane sorun çıkaran görevlilerin böyle bir detayı atlamaları. Dediğim gibi bu söz kimseyi küçümsemek için söylenmiş bir söz değildir. Umarım anlabilmişizdir. Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. şapkalıyı niye koymadın şapkalıyı hohohoho :)
    çok eğlendim!
    herkesi çok çok seviyorum yaşasın moda bloggerları!!!! :))

    YanıtlaSil
  10. yaa çantana bayıldım nerden aldın acaba?

    YanıtlaSil
  11. bloggerlar olmasa fweekin tadı cıkmıycak.ben sen herkes farklı bir gözle farklı birşey anlatıyor... hele sizin gibi boyle birbirini tanıyan bloggerları topluca gormek de ayrı bir keyif.

    ha bu arada kapanıs güzel omus, künefeyle..

    YanıtlaSil
  12. yeşil oje rengi çok hoşmuş.Nerden acep?

    YanıtlaSil