1 Şubat 2011 Salı

Osis'le Kötü Saç Günlerini Unutun!

Photobucket

Filmlerde kadınlar sabah uyandıklarında muhteşem görünürler. Yanakları kırmızı, dudakları pırıl pırıl saçlarıysa ütülenmiş gibi dümdüz ve bakımlıdır. Benimse sabah uyanmış halimle karşılaşmanızı pek istemem zira iç içe geçmiş saçlarımdan yüzüm gözüm pek görünmez. Artık uykumda ne yapıyorsam uyanınca dakikalarca saçlarımı açmak için uğraşıyorum. Yine böyle bir kötü saç günümde Twitterımdan oflayıp pufladım. Sesimi duyan Osis bana ulaşıp saçlarımı hizaya sokmayı teklif etti. Denemekten ne çıkar diyerek Schwarzkopf akademinin yolunu tuttum.

Önceee Schwarzkopf uzmanları saçlarımı inceleyip bana nasıl bir bakım uygulayacaklarına karar verdiler. Saçlarımın sağlıklı ancak yıpranmış olduğunu öğrendiğimde pek şaşırmadım. Çünkü fön, maşa, düzleştirici kısacası Allah ne verdiyse kullandığım için saçlarımın yerinde durması bile mucize sayılırdı.

Photobucket

Saçlarıma önce onarıcı bir bakım uygulandı. Bakınız ne kadar mutlu ve huzurlu duruyorum :)

Photobucket


Daha sonra saçlarımı günlük olarak nasıl kullanabileceğimi konuştuk. Hareketli saçlara sahip olduğum için azıcık dalganın iyi duracağı konusunda ısrarcıydım. Bu yüzden bana en uygun ürünün Osis Curl Me Soft olduğuna karar verdik.Curl me soft’u saçıma uygulamadan önce saçlarımı Hold miracle köpük ve vigo yardımıyla sabitlendi. Başınızı öne eğerek kurutursanız saçlarınız daha havalı ve cool dururmuş benden söylemesi :)

Photobucket


Daha sonra kuruyan saçlarıma Curl Me soft uygulanıyor. Curl me soft buklelerinizi belirginleştirmenize yardım etmesinin yanı sıra saçlarınıza yumuşaklık ve parlaklık katıyor. Ha tabi ki şahane koktuğunu da unutmamak lazım.İşin en güzel kısmı ise saçlarınızın doğal durması. Çünkü bu sezon yataktan çıkmış gibi dağınık saçlar moda yani fönü, maşayı onu bunu unutun gitsin.

Photobucket

Son olarak özenle kabartılmış saçlarıma son bir bakış atıyor ve saçlarımı savura savura Schwarzkopf akademiden çıkıyorum :) E hani daha fazla bilgi derseniz Osis Türkiye Facebook sayfasına buyrun .

2 yorum:

  1. çok hoş olmuş saçların miraycım sanırım osis denemeye değer :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. saça doğal görünüm vermesine sevdim,yakışmış bu saç modeli de sana :)

    YanıtlaSil