1 Mart 2011 Salı

Düşünce Özgürlüğünü Engelleyen Sisteme Hayır!

Photobucket


Benim kendime ait bir dünyam vardı… Beni belki gerçekte tanımayan ama aslında çok yakından tanıyan insanlarla paylaştığım bir dünyam… Yazdığım her şey benim içimden gelenlerdi, kimse onu niye öyle yazdın bunu niye buraya koydun diyemezdi. Çünkü burası sadece benimdi İçinde istediğim kadar cozutabilir, istediğim anda da olgunlaşabilirdim. Ama şimdi herşey elimizden akıp giderken bu özgürlüğümüz de elimizden alınıyor.

Bu kararı verenlerin bilmediği bir şey var. Bu ülkede neyi yasaklarsanız herşey daha da kötüye gidiyor. İnsanlara düşünmeyin, konuşmayın mümkünse nefes almayın diyorsunuz. inanın iyiye gideceğine dair en ufak bir inancım olsa tek bir kelime daha yazmam ama biliyorum ki her şey daha da kötüye gidecek çok daha kötüye…

Sosyal Medya Araçlarının Kapatılmasının Orta Çağda Kitapların Yakılmasından Hiçbir Farkı Yok. Düşünce Özgürlüğünü Engelleyen Sisteme Hayır!

1 yorum:

  1. Sana katiliyorum, konu bloglari yasaklamak degil, düsünme, arastirma, haber alma özgürlügünün elimizden alinmasi..

    YanıtlaSil