20 Mart 2011 Pazar

We're Back!

Bu kararı alanlara kısa, biz blogları hayatının bir parçası yapmış olanlar için çoook uzun bir süre sonra bloglar nihayet açıldı. Bu dönem içinde blogu domaine taşımayı düşünsem de. Amatör ruhunu sevdiğim için vazgeçtim. Bu arada neler oldu derseniz pek bir değişiklik olmadı Dünya'da yaşanan can acıtıcı gelişmeler bir yana kendi hayatımdaki rutinin tadını çıkarmaya çalışıyorum. O zaman bu aralar neler yaptım bakalım bi :)

Starbucks'ta türk kahvesi içmek gibi bir hata yaptım. Türk kahvesi mi brezilya bilmemnesi mi belli olmayan garip karışımı bir daha asla sipariş etmemeye karar verdim.

Bilstore'da satılan Vivienne Westwood Melissa modelinin Krem üzerine Dore kalpli olanına aşık oldum.
Photobucket

Futbolla hiç alakam olmamasına rağmen sevgiliyle Fenerbahçe/ Galatasaray derbisini izledim iyi bir kız arkadaş olduğuma karar verdim :)

Çok sevdiğim Cindrella ve Zet Fashion'la birlikte pazar kahvaltısı yapıp sadece iki gün kendini gösteren güneşin tadını çıkardım.

M.a.c'in Wonder Women koleksiyonuna göz atmak içim Mac Bloger Nite'a uğradım. Jumbo boy Wonder Woman Terracotta'nın hastası oldum!

Photobucket


Bahar'ın gelişini kutlamak için Essie'den Sand Tropez, Tart Deco, Mint Candy Apple, Coat Azure renklerini aldım. Bir süre küçük çocuklar gibi tüm ojelerimle oynadım :)
Photobucket

Negatif enerji yüklü insanlardan uzak durdum.

Ye, Dua et, Evlen'i okumaya başladım ama hala pek sevemedim.

Zara'da herkesin hayran olduğu bu ayakkabıyı denedim ve bana hiç yakışmadığına düşündüm zarif ayaklı kızları deli gibi kıskandım :)

Photobucket


Hain bir tava yüzünden elimi yaktım...

Sevgili elimi öptü...

Shopping Fest'in ilk günü tüm paramı bitirerek 40 gün 40 gece sürecek alışveriş çılgınlığına noktayı koydum.

Kendi kendime Rihanna Weekend yapıp tüm albümlerini dinledim. Şarkılarda sürekli eee ooo eee gibi sesler çıkarmasının anlamanı yakalama çalıştım, yakalayamadım :)

Sırf Sinemada izlemek istediğim için ısrarla kopyalarından uzak durduğum Burlesque filminin Türkiye'de gösterime girmeyeceğini öğrenip yıkıldım!

Son olaraaaak; Kapanışı All Adias partisi ile yapalım. Markiz pasajında 250 özel konuk için düzenlenen parti Sport Performance, adidas Originals ve adidas Sport Style alt markalarını, tek bir çatı altında birleştiren "all adidas" markasının tanıtımı için yapıldı. E böyle partilerde çok sevdiğin dostlarında olunca tadından yenmiyor. Biz de muhteşem bir defile sonrası, Roisin Murphy'nin can alıcı müzikleriyle kendimizden geçene kadar dans ettik. Son zamanlarda katıldığım en iyi partilerden biriydi diyebilirim. Bu arada defile esnasında Daha önce de yazdığım Jeremy Scott ayakkabılara bir kez daha aşık oldum. Bense partiye Betty Boop'lu adidaslarımla katıldım :)

Photobucket


Photobucket

Bloglar açıldığına göreee tekrar hoşgeldiniz ara sıra ses verin bana olur mu :)

Mia*

10 yorum:

  1. zara topuklularin fiyatini hatirliyorsan ve tabi hangi subede oldugunu bizimle paylasabilir misin?

    YanıtlaSil
  2. Ye dua et sevi okuyamadım ki evlene katlanayım.
    :))

    YanıtlaSil
  3. hihi bayildim yazina hem de iki kere =) Ojeler benim en sevgili oyuncaklarim ve cok guzel secimler yapmissin simdiden mutlu gunler de kullan =)

    YanıtlaSil
  4. bende hiç beğenmedim yaa kitabı :) bıraktım hemen :S
    zarayı da denedim ancak burun kısmı rahatsız geldi bana..:S capacity zarada 179 tl idi .

    YanıtlaSil
  5. Vivienne Westwood ayakkabilara asik olanlar ikiye cikti :)

    YanıtlaSil
  6. Kırmızı siyahına aşık olmuştum ben de geçen hafta (:

    YanıtlaSil
  7. Kaç gündür blogumu açamıyordum gec cevaplayabiliyorum üzgünüm :(

    Kutsal Hatun; Şun an tüm zaralarda var sanırım bu ayakkabılar ben metrocity Zara'da denemiştim. Fiyatı 170 tl ydi sanırım.

    Yıldız: Ben de yarım bırakacağım sanırım iyice kasmaya başladı beni de :)

    Zuzucum senin blogun baştan çıkardı beni :)

    Swl: Evet benimde ayaklarım taraklı olduğu için çok çirkin durdu :(

    Melenge, Didem: Güçlerimizi birleştirelim :)

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Hıh hepsini birada tyaz böyle :) Bnde toplu hislerimi yazıyım.
    Betty Boop'lu adidaslarını ve o tasarım şeysi gibi duran elbiseni üzerinden almak istedim. ikiside çok güzeldi.

    Shopping Fest'ten hiçbirşey almamaya yemin ettim :/ almadım.

    Zara ayakkabılara benim gibi taraklı ayakları olanlar için kabus! Bende minik ayaklı kızlara söylenerek ayakkabıyı denemiştim.

    Mellisa hakkımı geçen yaz krem üzeri kırmızı kalpli modeli satın alarak kullandım. Bu renke bittim.
    Yorum bitti. :)

    YanıtlaSil
  10. çok eğlenceli görünüyor.

    http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

    YanıtlaSil