17 Nisan 2011 Pazar

Geç Kalmış Doğum Günü Sayıklamaları

Photobucket


Küçükken sürekli 25 yaşına gelmenin hayalini kurardım...

O zamanlar 25 yaşında olan teyzem bana dünyanın en özgür, en havalı kadını gelirdi… Onun odasına kapanıp saatlerce “Kadınca” dergilerini karıştır, makyaj malzemelerini, parfümlerini talan ederdim.

Geçtiğimiz hafta tam 25 yaşına girdim. Nil’in şarkısındaki gibi iyi doğdum gördün mü 25 olduuum diye taklalar atmıyorum. Ama içten içe 25 yaşında olmak istediğim kadın olabildiğim için kendimle gurur duyuyorum.

Okuyorum, geziyorum, araştırıyorum, merak edip hayatın tam ortasına dalıyorum. Çok sevdiğim bir erkek arkadaşım, özlediğim, güvendiğim, desteklerini hep arkamda hissettiğim bir ailem, beni sürprizlere boğan dostlarım ve çok sevdiğim bir işim var.

25, ne çocuk ne büyük olduğunuz, faturalarınızı tek başına ödeyip, kafanıza göre tatil planları yaptığınız, kendi ayaklarınızın üzerinde gururla durduğunuz bir yaş. Üniversite yıllarındaki gibi parasız olmadığınız ancak çalışmaktan paranızı harcayacak zaman bulamadığınız, hafta içi hayata karışmak adına yorgunluktan ölseniz bile dışarı çıktığınız, bolca sarhoş olduğunuz, partiden partiye koştuğunuz, farklı deneyimlere imza attığınız. Sizi 30’lara hazırlayan büyülü bir yaş.

Sakın 30’a 5 var diye triplere girmeyin…

25 yaşında olduğunuz kadın 30 yaşında olacağınızın sadece yarısıdır!

Bu yazıyı okurken en kötü zamanlarınızı yaşıyor olabilirsiniz. Belki de 25 sizin yaşınız değildir. O zaman kendi favori yaşınızı bulun. 18, 30, 40 farketmez. Kendi büyülü yılınızı bulup evet bu yıl hayatımın en şahane yılıydı çok büyük işler başarmıştım deyin. Dünyayı kurtarmanıza gerek yok sadece kendinizle, yaşınızla ve başardıklarınızla gurur duyun!

Ben geçtiğimiz hafta 25 oldum. Ama biliyorum ki 25 yaşında olduğum biraz büyük biraz küçük kadın 30’unda yine bambaşka hayallerle uyanacak...

Ha bir de; İyiki doğduum, gördün mü 25 olduuum :)

Güzel Pazarlar

Mia*

6 yorum:

  1. duygularını, kendını ne guzel ifade etmişsin, kendimi buldugum ya da bulmak ıstedıgım bir yazı:D sanırım favori yaşımda değilim ben ya da yaşımın favorilerini bulmam gerekiyor ne de olsa her yasın ayrı bir güzelliğpi vardır;))

    YanıtlaSil
  2. iyiki varsın miraycım ve iyiki tanımışım seni harika insan:)

    YanıtlaSil
  3. Nill; Çok teşekkür ederim. Favori yaşını bulacağına eminim :)

    Eda; iyiki tanışmışız güzellik yerim seni :)

    YanıtlaSil
  4. Miraycım geçmiş doğum günün kutlu,mutlu olsun..Sevdiklerinle beraber mutlu mutlu yıllar dilerim.Sen beni unuttun:( ama yine de doğum gününü kutlamak istedim..

    YanıtlaSil
  5. her zamnki gibi hissetiklerini mükemmel yansıtmışsın canım.25 olasım geldi:)iyi ki doğdun

    YanıtlaSil
  6. PiNK B.B: Demet'cim çok teşekkür ederim. Bu aralar öyle yoğun gunler geciriyorumki hiçbişeye yetişemiyorum ihmalim için çok özür dilerim:(

    Tüles'cim; Çooook teşekkür ederim hep berabeeeer :)

    YanıtlaSil