6 Nisan 2011 Çarşamba

Kısa Kısa...

Photobucket


Ofisteyim, başım ağrıyor, kafam karışık. Hani filmlerde “Sert bir içkiye ihtiyacım var Corç” derler ya hah aynen o haldeyim. Sert bir içkinin yanı sıra az biraz güneşe biraz da düşünmeden yaşamaya ihtiyacım var!

O zaman bi geçtiğimiz hafta turu yapalım. Anlatacaklarım birikip duruyor hep 
Sevgiliyle birlikte Cam adlı oyunu izledim. Hayatın karmaşık, ölümün ani, Deniz Çakır’ın baya yetenekli olduğunu düşündüm.

Burcu Kuru’nun yeni koleksiyonunu görmek için Building’e seyirttim. Uzun şifon elbisenin hastası oldum.

Lux Lounge’de gerçekleşen Sephora lansmanında yeni sezon ürünleri inceledim. Cargo koleksiyonunu favorim belledim.

Uzun zamandır istediğim “Kısmet” tasarımı kalpli bilekliği sonunda aldım pişman olmadım :)

Photobucket

Sevgiliyle birlikte Kuzguncuk’a kahvaltıya gittim, bulutların arasından burnunu çıkaran güneşi içime çektim.

Kimyasal Peeling yaptırmaya karar verdim.

Kimyasal Peeling yaptırdım :)

Hasta olduğum 2 gün boyunca tam 11 bölüm How I Met Your Mother İzledim.

John C. Parkin’in S.ktir Et adlı kitabını okumaya başladım. Manasız Buldum.

Photobucket


Katy Perry’nin E.T şarkısını dinledim, dinledim, dinledim…

Discovery Channel’da İçmzdeki canavarlar adlı programının sadece tek bir bölümünü izledim. Sayesinde her yerde börtü böcek görmeye başladım.

Beşiktaş iskelede tek başıma çay içtim. Hayat ne güzel dedim:)

Son olarak Binboa Strawberry Pink Party’e uğrayıp pembeye ve bolca votkaya boğuldum.

Ps: Etrafınızda sevdiğiniz dostlar olunca her şey daha pembe görünmüyor mu?

Photobucket


Photobucket


Ne zamandır yazılara ve denemelere ara vermiştim. İnsanın işi ve ilgi alanı aynı olunca enerjisini nereye yönlendireceğini şaşırıyor. Artık yazılara ağırlık vereceğim söz :)

Mia*

3 yorum:

  1. Cok guzel seyler yapmissin:) Bileklik de cok guzelmis:)
    www.pelininstyle.com

    YanıtlaSil
  2. Bilekliğin şans getirsin;)

    YanıtlaSil
  3. Miaaa Dövmen çok güzeeeel :)

    YanıtlaSil