4 Nisan 2011 Pazartesi

Breakfast ideas...

Photobucket


Hava hala buz gibi olsa da yazın hızla yaklaşıyor olduğu gerçeğini değiştiremiyoruz. Bu da ne demek ? Ayy nasıl zayıflıyciim krizine girmek demek :) Genelde Pazar Brunchlarında kendimden geçene kadar homini gırtlak yediğim için hafta içi yediklerime dikkat ediyorum : )

Bu aralar yeni bir şey keşfettim. Danone yeni bir ürün çıkarmış. “Activia kahvaltı zamanı”. "Peki neymiş bunun farkı?" derseniz, bildiğiniz Activia yoğurdun üzerinde bir gevrek paketi var. Ayrı ayrı paketlenmiş olan gevrek ve yoğurdu karıştırıyorsunuz sonra da afiyetle yiyorsunuz. Yani öyle müsliyi ayrı taşı, yoğurdu ayrı taşı derdi yok.

Ben, “kahvaltıyı domates, salatalık olmadan yapamayangiller”den olduğum için bu ürünü genelde ara öğün olarak yiyorum.

Yaz geliyor demiştim değil mi? E hadi markete koşun o halde :)

1 yorum:

  1. Bunu ben gece yerim ya :) Malum sınav zamanı feci acıkıyorum çekirdek yiyeceğimi bunu yerim :)

    YanıtlaSil