30 Nisan 2011 Cumartesi

Spontan Prag Kaçamağı

Photobucket

İş çıkışı servisteyim….

Tek istediğim eve gidip uyumak ama bir plan olsa da içine dalsam diye düşünüyorum…

Telefon çalıyor…

Telefonun ucunda arkadaşım Gizem var. Her zamanki enerjisiyle Corç, hadi Prag’a gidelim diye bağırıyor… ( Kendisi adımı pek kullanmayıp anlamsız bir şekilde bana sürekli Corç diye hitap eder :))

Aslında beklediğim plan bu değildi, Asmalıya falan gideriz diye düşünmüştüm diyorum…

"E hadi gidelim o zaman" diye yerimde zıplıyorum. Sevistekiler akşam 8 buçukta beni neyin bu kadar heyecanlandırdığını anlamaya çalışıyor.

Birkaç hafta içinde biletler alınıyor. Ve biz dört arkadaş kendimizi Prag’a giden bir uçağın içinde buluyoruz.

Gerisi Şöyle bir şey :)

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

7 yorum:

  1. En sevdigim sey boyle spontan gezilerdir:) Cok guzel gecmis belli. Iyi ki yapmissini:)
    www.pelininstyle.com

    YanıtlaSil
  2. fotoğraflar harika tatlım :)
    http://butunundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. çok güzelmiş bayıldımmmmm!!! Prag' a gitmek istiyorum ben de...herkese böyle bir arkadaş lazım bence, arkadaşını tebrik ediyorum:)))

    YanıtlaSil
  4. bizde bu kis gitmistik, coook sevmistim ben de Avrupa'da gezerken en zevk aldigim sehir....
    Sizinde cok zevkli gecmis geziniz resimler cok canli :)

    YanıtlaSil
  5. ee süper olmuş bu kaçamak:))

    havanın güzelliği de dikkatimden kaçmadı

    YanıtlaSil
  6. Pelininstyle: Evet Pelin'cim ben de planlanmış gezileri hiç sevmiyorum en iyisi bir anda karar vermek :)

    Zet; Paris, Roma, Venedik hepsine gidelim :)

    Bütü; Teşekkür ederim takipteyim :)

    Oske; Bence de herkese hadi hadi diye itekleyecek bir arkadas lazım :)

    Çilekli Kız; Benim de Avrupa'da en sevdiğim şehirlerden biri oldu Prag :)

    Yıldız: Giderken kalın kalın montlarımı yanıma almıştım ama şansa bak hava şahaneydi :)

    YanıtlaSil