26 Mayıs 2011 Perşembe

Wish

Photobucket


Boğazım fena. ..

Tüm kış hasta olmayıp yaza giriş yaparken yatak döşek yatanlar tayfasındanım…

Çalışmaya çalışıyorum ama hayaller koşturmakta kafamın içinde… Tatil yapmak
istiyorum. Ama her zamanki gibi koşturmacalı değil mümkünse tüm gün kumsalda uzanmak, tenimi kumlara değdirmek, saçlarımı rüzgarla karıştırmak istiyorum… Zülfü Livaneli’nin Serenad’ını okurken ayağımı sevgilinin ayaklarına değdirmek, yanımdaki buzlu bardaktaki mojitoyu içindeki naneleri izleyerek yudumlamak istiyorum…

Kulağımda geçen hafta izlediğim Kaybedenler Kulübünün müzikleri çalıyor. Melancoly Man’i mırıldanıyorum… Kadınlar neden aşık oldukları adamları değiştirmeye çalışır diye soruyorum kendime… Cevap bulamıyorum …

Boğazım fena…

Tatil düşüncelerinden sıyrılıp antibiyotik ve vitaminlere gömülmeli...

3 yorum:

  1. Miaaa moralin mi bozuk ne olduuuuuu alışık değiliz bötyle yazmana?

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun.

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil