15 Mayıs 2011 Pazar

Zamansız

Photobucket


İskele kalabalık… Akmış makyajım ve ıslak saçlarımla yağmurun tınısına uygun adımlarla yürüyorum. Kafamda kurduğum hikayeler ordan oraya savrulmamı engelliyor. Ayrılalım dediğin an çalan müzik hala kulaklarımı tırmalıyor. Vapurda en uca gidip oturuyorum. Gözüm hep yaşlı insanlara takılıyor.

Yatakta uzanmış ellerimizi incelerken “Keşke ellerimiz hiç buruşmasa”, dediğini hatırlıyorum. “Aynaya bakmayarak yüzündeki kırışıklıkları inkar edebilirsin ama ellerin hep gözünün önündedir, yılların ne kadar çabuk geçtiğini her gün yüzüne vururlar.” Denize doğru uzattığım ellerime bakıyorum. Yarısı çıkmış ojelerim dikkatimi dağıtıyor.

Ellerin gayet güzel diyor çok yakınımda bir ses… Kafamı çevirince mavi bir çift gözle karşılaşıyorum.

Elimdeki yaşanmışlıklara bakıyorum diye gülüyorum. Daha sonra adının Hakan olduğunu öğreneceğim adam elimi avcunun arasına alıyor. Eli elime değdiği an kalbim eziliyor.

İyi bir falcı olduğum söylenemez ama ellerindeki kısa çizgiler net biri olduğunu gösterir diyor. Ojelerine gelince kötü bir manikürcü…

“Pek sayılmaz”, diyorum.

Aklıma ayrılırken son bir çabayla elini tutmaya çalışmam geliyor.

Yeterince net değilim bence. Söylediklerim hep istemediğim yerlere gidiyor. Ojelere gelince, bir şeye üzülünce tırnaklarımı koparıyorum.

Sadece tırnaklarını koparsan iyi üstüne bir de aşk acısı içinde kıvranıyorsun…

Adamın cesaretine ve küstahlığına sinirleniyorum bir an ama benim olamadığım netliğe sahip olması içimi gıcıklıyor.

Elimi ellerinin arasından sıyırıp sigarama uzanıyorum.

Senin kadar cesur değilim diyorum. Sigarayı yakarken beni izlediğini farkediyorum. O an tanımadığım bu adamı eve götürüp seni içimde defalarca öldürmek istiyorum.

Vapur iskeleye yanaşırken beynimden hızlı düşünceler akıp gidiyor…

Ayağa kalkarken başka zaman diyerek gülümsüyorum Hakan’a, başka zamanların anlamsızlığıyla dalga geçerek…

Vapurdan inerken beni bir kez daha yendiğini düşünüyorum…

Yağmur hızını arttırıyor. Eve değil yalnızlığıma doğru yürüdüğümü fısıldıyor kulağıma kendi alaycı sesim…

1 yorum: