18 Eylül 2011 Pazar

Ben Geçtiğimiz Haftaaa...

Photobucket


Ben geçtiğimiz Hafta;

Hiç uyuyamadım,

Saati hep 7’ye kurdum hep 6’da uyandım.

Ben geçtiğimiz hafta çok düşündüm…

Bazen çok çalıştım, bazen öylece ekrana baktım…

1580. defa öpücük atarak poz verdim...

Reebok’ın yeni çıkardığı koşu ayakkabılarını beğendim.

Photobucket

Ballı süt içtim…

Sezen Aksu’nun eski şarkılarını dinledim…

Fashion Night Out’a gidip tek bir parça kapamadan eve döndüm.

Photobucket

Yanlış programda çamaşır yıkadım. Kıyafetlerim minişleşti.

Sevgilime makarna yaptım…

Photobucket

Hayal Kurdum…

İlk defa yakın bir arkadaşım evlendi. Duygulandım, ağladım, mutlu oldum…

Çimlere yayılıp bira içtim…

Rüyamda menemen gördüm, sonra kalkıp hemen bol acılı menemen yemeye koştum :)

Photobucket

Saçımı kestirmeye gittiğim kuaförü çok kesersen fena olur diye tehdit ettim. Korktu az kesti :)

Penti'nin çıkarmış olduğu semt koleksiyonunun Cihangir serisinin hastası oldum!
Photobucket

Etiler’de vitrin diye bir mekana sürüklendim. Gidince önce surat astım sonra haydi eller havaya şeklinde dans ettim…

Ve yine kedi almak istedim, yine alamadım…

Sizin haftanız nasıl geçti?

4 yorum:

  1. Ben bol bol fotoğraf çektim.Senin fotoğraflarında ki renkleri de çok beğendim.Özellikle menemen ve makarna fotoğrafının renklerini nasıl elde ettin.

    YanıtlaSil
  2. Archilemi: Açıkçası ben biraz hile yapıorum :) IPhone'un İnstagram uygulamasını kullanıyorum harika kareler yaratıyor.

    YanıtlaSil
  3. bol bol evrak topladım sıkıntıdan patladım :)

    YanıtlaSil