6 Eylül 2011 Salı

Kemerleri Bağlayalım IFW Başlıyor!

Photobucket

Bir moda haftasına daha hoş geldiniz sevgili okuyucular…

Yarın saat 16:00 itibariyle İstanbul’un en havalı kadınları ve en cool erkekleri Beyoğlu’nda buluşup defileden defileye koşturacak, kim ne giymiş dedikodusu yapacak ve pek tabi ki son moda kıyafetleriyle objektiflere poz verecekler…

Geçtiğimiz Şubat yapılan moda haftası beni pek tatmin etmediği için bu sene beklentilerimi küçük tutmaya gayret ediyorum. Ezilme tehlikesi atlatmadan izlenecek birkaç defile, herkese kibar davranmaya özen gösteren görevliler ve geçiyorduk da uğradık demeyen bir izleyici kitlesinden oluşan mütevazı isteklerim var sadece…

Geçen sene markaların istilasına uğrayan moda günleri çok şükür ki bu sene daha çok tasarımcı daha az marka demiş. Her şeyi olumsuz düşünmüyoruz tabi ki… Gamze Saraçoğlu, Özgür Masur ve Deniz Kaprol’un defilelerini abartılı bir heyecanla bekliyorum! Ben de 4 Gün boyunca sizi fotoğraflamak, moda hakkında atıp tutmak ve türk tasarımcıların yaratıcılıklarını izlemek için orada olacağım… Objektifime takılırsanız kaçmayın bana güzelce bir göz kırpın olur mu? :)

O zaman 7-10 Eylül tarihleri arasında İstanbul modaya doyacak diye magazinsel imzamı da atıp kıyafet seçmeye ışınlanıyorum :)

1 yorum:

  1. o zaman orada görüşürüz! :)


    you can enter my giveaway to win the new CK One Shock fragrances!

    http://www.wear-a-smile.com/

    YanıtlaSil