5 Eylül 2011 Pazartesi

New Flat...

Photobucket


Birçok blogger çok fazla işi gücü yokken bloguna sarılır onu besler, büyütür, güzelliğine güzellik katar. Sonra gerçek hayat çeşitli şekillerde merhaba der. Bu zaman hırsızı bir iş, bir bebek, bir sevgili, hatta bir hastalık olabilir. Rutine kaptırdıktan sonra da içini döktüğün bloga şimdi biraz bekle dersin. Yaklaşık 3 aydır benim blogumda iş yüzünden beklemede. Yazmak bana göre en iyi terapi olduğundan bıkkınlıkla yazacağım satırları size de aktarmak istemedim. O yüzden azıcık çok azıcık beklemeyi daha uygun buldum. Bu arada birçok sevdiğim okuyucuyu zorunlu ilgisizliğimden dolayı kaybettiğimi hissettim. Geri dönmek için en uygun zamanı kafamda belirlemiştim. İşte o an tam da üzerine bastığımız an :)

Üzerinden atladığımız onca zaman ne yaptın derseniz; uyudum, uyandım, işe gittim, filmler izledim, insanlar tanıdım… Ama bunun yanında uzun zamandır çok istediğim şeyi yaptım. Ailemin yanından ayrılıp kendi evime çıktım. Şu an baktığınız fotoğraf taşınma telaşı arasında evin salonuna küçük bir göz kırpış. Her yer dağınık, her yer salaş ama her yer benim :)

Merhaba ben geldim…

5 yorum:

  1. Hoşgeldiin!Hadi bakalım bekliyoruz detayları..

    YanıtlaSil
  2. Hadi bakalım yeni evin hayırlı olsun,kahveye de geliriz;))

    YanıtlaSil
  3. yeni evin hayırlı olsun canım,hoşgeldin:)

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun, güle güle otur :)

    YanıtlaSil