26 Aralık 2011 Pazartesi

En Son Ne Zaman...

Photobucket


En son ne zaman limonlu kek yaptınız?

Yağmurlu bir günde en sevdiğiniz filmi izlediniz, tüm gün evde ayaklarınızı uzatıp dergi karıştırdınız, boş boş televizyonda ordan oraya zapladınız?

En son hangi kitabı bir günde okudunuz?

Aynanın karşısına geçip eğlencesine makyaj yaptınız, tüm kıyafetlerinizi ortaya saçıp içlerinde nasıl göründüğünüze baktınız?

Sevgilinize mektup yazdınız, yağmurda yürüyüşe çıktınız, her bir parmağınıza farklı renkte oje sürdünüz, evde kahvaltı hazırladınız, eski fotoğrafları düzenlediniz, baştan aşağı pembe giydiniz, babanıza sarıldınız, kendinizle konuştunuz, topuklu ayakkabı giydiniz, kendinizi kaybetmişçesine dans ettiniz, kendi kendinize şarkı söylediniz, pazartesi mutlu uyandınız…

En son ne zaman kendiniz için bir şey yaptınız?

8 yorum:

  1. söylediklerinden erkeklerin yapabileceği ne varsa: son ıki ay ıçinde yaptım .

    YanıtlaSil
  2. En son ve hayatımda ilk kez dün, sevgilime mektup yazdım:)

    YanıtlaSil
  3. Bu aralar sıkça yapıyorum artık tek derdim kendimi mutlu etmek:)

    YanıtlaSil
  4. sevgiliye mektup ve yağmurda yürüyüş dışında yazanların çoğunu yaptım yapıyorum ben...insan ne olursa olsun kendine vakit ayırmalı o vakti bir şekilde yaratmalı bence:)

    YanıtlaSil
  5. Ben de son 2 haftadır oldukça boşum kendime vakit ayırıyorum süper :)

    YanıtlaSil
  6. Miacım son cümlen beni yerime mıhladı biliyor musun??

    YanıtlaSil
  7. yarısını yaptım, yarısını yapmalıyım...babalı kısım hariç kendimce hepsi yapılabilir:)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir liste olmuş, durup çılgın tempomuza bır ara verip kendımıze bır kahvaltı hazırlamamız, lımonlu kek yapmamız lazım bazen. okurken bıle bunların ıyı geleceğini hissettim. Pekçoğunu uzun zamandır yapmamışım farkettim.

    Bu arada NR 39 ayakkabı hediyesi için blogumda çekilişe beklerim:)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil