30 Aralık 2011 Cuma

Girls Night Out With Avon

Photobucket


Geçtiğimiz hafta ofisten apar topar çıktım. Nereye böyle aceleyle diyenlere bekleyin bir Amy Winehouse olup gelicem dedim.

AVON’un W Hotel’in suitinde düzenlediği partiye İstanbul’a geldiğinde aynı suitte kalan ve kaldığı süre içerisinde çeşit çeşit arızalar çıkaran Amy Winehouse’un kılığında katılmaktan daha iyi bir fikir olamazdı zaten. Cindrella’da Amy olmaya karar verince Double Amy olarak türlü arızalar çıkarmaya karar verdik. Biraz eyeliner, biraz krape, biraz beyaz şarap derken Amy’nin ruhunun içimize girmesi uzun sürmedi.

Partide kimler yoktu ki Katy Perry, Coco Chanel, Marylin Monroe, Bridgette Bardot hatta Dita Von Teese. Avon’un nefis ikramları, hayatımdaki her şeyi bilerek beni benden alan Tarotçular, Karaoke.

W’nin müthiş suitinden İstanbul’u izlerken Amy’nin ruhuna kadeh kaldırdım. 2011’in en iyi partilerinden birine imza atan Avon’un bu eğlenceli gecesinin videosu aşağıda.

Herkese iyi seneler :)

#Avonla2012 from #Avonla2012 on Vimeo.



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

6 yorum:

  1. Amy sizi görseydi gözleri dolardı kızlar! çoook retro duruyorsunuz , muaah!
    xoxo

    ♥HeelsAreMyDrugs♥
    ♥HeelsAreMyDrugs♥

    YanıtlaSil
  2. dita von teese olan blogger kim? çıkartamadım onu

    YanıtlaSil
  3. Süper bir geceydi, çok eğlendim. Siz Amy winehouse lar da çoook tatlıydınız :))

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Heels are my drugs; Çok retro bir gece oldu gercekten :) Teşekkürler

    Serap; Sen tam bir Audrey'din :)

    Buse; Dita güzeller güzeli Deniz Eslek :)

    Deniz; Gercekten çok eglendim iyiki oradaydın :)

    YanıtlaSil
  5. Miaaa, güzel yorumun için teşekkür ederimm :) Amy'ler çok tatlı olmuşsunuz çok çılgınn, keşke ben de orada olsaymışım :) Ayrıca Deniz'i tanıyamadım, ne kadar nefis duruyor :) Süper, çok özendim..

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil