30 Aralık 2011 Cuma

Sevgili 2011...

Photobucket

Yeni yılda şöyle harika bir insan olacağım böyle süpersonik bir kişilik olacağım söylemleri bu aralar herkesin dilinde. 5 kilo vereceğim, eski sevgilimi unutacağım hede hödö gibi klasik wishlistlerin yanına Noel Baba’dan istenirmiş gibi yapılıp aslında sevgiliye, anneye, babaya mesajlar içeren Dior çanta, I phone 4s, Mac fırça seti gibi materyalist wishlistlerde var :)

Ben bu sefer bir değişiklik yapıp 2012'den isteklerimi değil de 2011'in bana kazandırdıklarınız yazacağım :)

Sevgili 2011:

Geçen sene beni büyük bir testten geçirdin. Hiç çaktırmasam da olan bazı şeyler beni fazlasıyla yıprattı. Yine de getirdiğin kötü şeyler sevdiklerime daha sıkı sarılmamı, kalp kırmamayı, karşılık beklemeden sevmeyi öğretti. Sana bunları daha güçlü olmayı öğren diye yaptım diyorsan peki :)

2011’de çok güçlü olduğumu öğrendim.

Photobucket

Bunlar olup biterken büyük bir hayalim gerçekleşti aslında. Hani 18’ime gelince kendi evime çıkacağım diye Avrupai düşüncelere sahiptim ya. İşte onu 18’de yapamadım ama zor da olsa 25’te başardım. Her gün yeni bir macera yaşatan yeni evimin her parçası elimde kalsa da, sürekli sorun çıkarsa da bu faturalar niye bu kadar çok geliyor yahu diye saçlarımı yoldursa da. Yaşattığı özgürlük ve aidiyet duygusunu hiçbir şeye değişmem.

2011’de kendi ayaklarımın üzerinde durmayı öğrendim.


Photobucket


Tabi bunlar olurken karşıma sürekli beni üzen, enerjimi düşüren, hayatı çekilmez hale getiren insanlar da çıktı. Oluyor bazen öyle dedim. Hala da diyorum bakalım nereye kadar :)

2011’de sabırlı olmayı öğrendim.


Ordan okurken hayat çok parlak geliyor değil mi? Aslında yazdıklarım hayatın cilalanmış halleri. Yani aslında hayat Nişantaş’ın da bir kafede yemek yemek, yeni tasarımları takip etmek ya da o o etkinlik senin bu parti benim koşturmaktan çok daha öte. İşte bu yüzden bu sene hayatımın en anlamlı projesini gerçekleştirdim. Sorumlu Blog’la HIV/Aİds farkındalığı yarattık. Aldığım güzel mailleri, HIV taşıcıyısı insanların kalbinden gelen teşekkürleri hiçbir zaman unutmayacağım.

2011’de Bir avuç insanın kenetlenerek neler başarabileceğini öğrendim.

Photobucket


Küçüklüğümden beri kariyer diye tutturdum gidiyorum. 2011’in en güzel yanı Kariyerimde sağlam adımlar atabilmem oldu. Bir de her şey hemen olsun diyen sabırsız hallerimi üzerimden atabilsem iyi olacak :)

2011’de gerçekten istediğin her şeye ulaşılabileceğini öğrendim.

Photobucket


Hayat bazen hızlı değişiyor ama ailen ve arkadaşların hep yanında oluyor. Hele ki kız arkadaşlar... Üzüldüğünde, sevindiğinde, hayatının her anında yanında arkadaşların oldu mu hayat pembe bir balona dönüşüyor. Şanslıyım ki koşulsuz, şartsız yanımda olan 2011'in iyi ve kötü günlerini birbirimize sarılarak geçirdiğimiz, bolca sarhoş olduğumuz, sokaklarda koşturduğumuz, sohbet ve muhabbetlerini hiç birşeye değişmeyeceğim arkadaşlara sahibim :)

2011'de tüm arkadaşlarımın birbirinden farklı aromalarla hayatımı tatlandırdığını öğrendim.

Photobucket


2012 için dileklerim ise klişelerle dolu. Bolluk bereket, huzur ve en önemlisi sağlık dolusu bir yıl hepimizin olsun. Happy New Year :)

6 yorum:

  1. 2011 i bu yazı ile çok güzel uğurlamışsın Miacım.

    2012 çok çok iyi gelsin,güzel güzel gelsin,huzurla gelsin,sağlıkla gelsin,iyi seneler;)

    YanıtlaSil
  2. Güzel olmuş bence Mia, bu yıl güzel bir yıl olmuş senin için, ufak tefek aksilikler herkesin hayatında oluyor, boşver onları :) Nice mutlu seneler!!

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Ben bu yazıya bayıldım! Sen hep yaz kuzumm hiç durma...

    YanıtlaSil
  4. ayri eve cikman super olmus :)

    http://stylishtimes.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Thanks for sharing your thoughts about yorgos. Regards

    My page ... Ford Ranger forum

    YanıtlaSil
  6. WOW just what I was searching for. Came here by searching for ford ranger forum quebec

    YanıtlaSil