20 Ocak 2012 Cuma

Kadınsal Mevzular

Photobucket


Bir gün bana muayyen günleriyle! ilgili bir yazı yazacaksın deseler o kadar da Ayşe Arman değilim derdim. Hayatımın her anına hakim olan büyük lokma ye büyük söz konuşma mottosu burada da karşıma çıktı.

Şu an ofiste öylece ofiste oturuyorum. Tek yaptığım sinirli sinirli ayağımı sallamak, kime çatsam, ne yapsam da olay çıkarsam, diye düşünmek. Çıkacak olaydan sonra da büyük ihtimalle anlamsız bir ağlama krizine girip kendimi çılgınca puding kaşıklarken bulacağım. Ay deli galiba diyerek sayfayı bir tıkta kapatmadıysanız her ay aynı sendromu yaşamaktasınız. Havalı olsun diye Pre Menstural Sendrom diye tanımlayacağım dönemde, cinnetin eşiğine gelebilir, annenize neden beni doğurduuun diye çılgınca bağırabilir, sevgilinize bana şişman dedin diye çığlığı basabilirsiniz.

Kadınlara hediye olarak mı yoksa işkence çeksinler diye mi verildiği henüz muamma olan bu dönemde istediğiniz gibi çıldırma, cinnetten cinnete koşma hakkına sahipsiniz. Sevgiliniz sizi tanıyorsa önünüzdeki 3 günü sizden uzak ve her türlü tacizinizi görmezden gelerek geçirir. 3 gün sonra da hiçbir şey yokmuş gibi ilişkinize kaldığınız yerden lay lay devam edersiniz. Eğer ilişkiniz yeniyse işiniz zor. Açılmayan bir telefona, o telefon neden açılmadıııı, kesin beni aldatıyorsun, hemen yanıma gel gibi paranoyaklık ve buyurganlık karışımı tepkiler verdiğinizde sevgiliniz “Allahım ben nasıl bir kızla birlikteyim” diye düşünceler içinde kalır. Nitekim kendi sevgilime telefonda senin hayatını cehenneme çeviricem oğlum cümlesini kurmuşluğum bile vardır :)

E o kadar Ped reklamı var. Onlar ne olacak?

Bir kere hiçbir kadın özel günlerinde yüzünde dünya yansa umrunda değil bir gülümsemeyle dolaşmaz. Dünyanın en yalan reklam filmleri ped reklamlarından çıkar. Ekranda bembeyaz kıyafetler içinde dünya güzeli bir kadın “Bugün önce yüzüp, sonra da tenis oynayacağım.” Repliğiyle sahneye girer. Arkadan doğuştan panik ifadeli bir kadın “Hiii nasıl olur, özel gününde değil misin seen?” diyerek olaya açıklık getirir. Beyazlı kızımız “bilmem ne pediyle artık bunlar hiç sorun değil, bak ne kadar mutlu ve kendime güvenliyim” diye gezer, bu sırada oradan geçmekte olan adonis vücutlu bir arkadaş da beyazlı kızımın güveninden öylesine etkilenir ki hemen kıza göz kırpar. Hikayenin sonunda beyazlı kızla adonis kolkola sahneden çıkarlar. Çıkarken de bilmemne pedini doğuştan panik suratlı kıza uzatmayı ihmal etmezler. Bunları izleyen kadında çeker en dünyanın en beyaz kıyafetini sonra da tüm gün yanındaki arkadaşını bir arkamı kontrol etsene ay bişi var mı, ay rezil oldum mu ay olucam mı diye gerim gerim gerer.

Reklamları çok ciddiye almamak lazım. Menstural dönemler acılı, sancılı ve garip dönemlerdir. Ayrıca işe iyi yönünden bakıp herkesi kırıp geçirdiğiniz bir günün sonunda “ay şekerim kusura bakma kadınsal mevzular işte” diye işin içinden sıyrılabilirsiniz.

Hadi ben gidip biraz tenis oynayacağım.

9 yorum:

  1. ne güzel yazmışsın:) harfi harfine katılıyorum :)

    iyi haftasonları

    biz kadınları karmaşık yapanda bu özelliğimizden geliyor olsa gerek.

    YanıtlaSil
  2. valla haklısın guldum okurken ılıskı bası zor bu donemler

    YanıtlaSil
  3. Aynen katılıyorum! :) Bir de reklamlardaki o gülümsemenin yanında pırıl pırıl saçlar ve pürüzsüz, renkli bir cilt olmuyor mu, deli oluyorum! Ne saçlar şekil alır,makyajla bile canından bezmişliğini gideremediğin bir cildin olur, giydiğin her şey seni cendereye almış gibi sıkar, hem şişko hissedersin hem de seni daha berbat hissettirecek şeyler (cips, çikolata, pizza, vs) yemeyi düşünürsün, her an cinnet geçir(t)ebilecek ruh halin de cabası... Bu moddayken beyaz giysen ne, giymesen ne zaten? :)

    YanıtlaSil
  4. en çokta "senin hayatını cehenneme çeviricem oğlum" u sevdim :D harika valla

    YanıtlaSil
  5. ahahah evet evet aynen.. :D her 10 dakikada bir "arkama baksana bi çaktırmadan"la arkadaşlarımı az deli etmemişimdir.. :D

    çok güzel bir yazı olmuş.. ellerine sağlık.. :)

    YanıtlaSil
  6. Bu kadar güzel anlatılamazdı herhalde . Bende kıvrandıgımı bılıyorum o gunlerımde.
    Yazıyı zevk alarak okudum miraycım:)

    YanıtlaSil
  7. majezikli ikinci gününde sinirli üçüncü gününde ağlak günler. tam bitti derken bir damla daha... hediye deyip kendini iyi hissetmece.. yatarken bacakları sıkı sıkı kapatmaca flan filan..

    çantamda açıp alabilirsiniz...

    YanıtlaSil
  8. Kırk yıllık adet dönemi ne zaman menstural dönemi oldu, Türkçemiz elden gidiyor koşuuuuun yetişiiiiin kurtarın Türkçeyi!!!!!!

    YanıtlaSil
  9. I know this web page presents quality based posts and additional stuff, is there any
    other web page which presents these kinds of stuff in quality?


    My site ranger forum

    YanıtlaSil