23 Şubat 2012 Perşembe

Here Kitty Kitty



Küçüklüğümden beri kedilere karşı ayrı bir zaafım var.

Öyle ki öğretmenimin büyüyünce ne olacaksın sorusuna "kedi olacağım örtmenim" diye cevap vermiş olmam kimseyi şaşırtmaz. Yolda kedi görürüm kucaklarım, mıncıklarım dokunmasam bile durup "naber kedi, napıyorsun bakalım" diye iki sohbet çeviririm. Gel gör ki bu kedi sevgime rağmen evde kedi besleyemedim. Bunda annemin "ay pire getirir, ay tüyleri boğazına kaçar, ay tırmalar, ay hepimizi yer" söylemlerinin etkisi büyük. Kedilerin kimseleri yemediğini anneme anlatamadığım için ben de biraz beklerim kendi evim olunca içini istediğim kadar kediyle doldururum diye düşünürdüm. Yıllar geçti, büyüdüm. Artık evi kediyle doldurmayı planlamasamda hala miniş bir kediye sahip olmak istiyorum.

Kedi beyi alınca yapacaklarım şunlar.

Önce mıncıklamak…

Sonra mıncıklamak…

Ve sonra biraz daha mıncıklamak!

Mart kapıda gözüktü. Sokaklarda pek çok yavru kedi olacaktır. Siz de minik bir kedi evlat edinmek isterseniz Petshoplardan önce sokaklara bakın. Ve tabii kedi sahibi olmanın pek çok sorumluluğa merhaba demek olduğunu unutmayın (Bknz Mesaj Kaygısı) :)

Ben şimdiden keşfe çıktım...

Bekle beni gelecekteki kedim seni mıncıklamaya geliyorum :)

5 yorum:

  1. dunyanin en guzel hissi bir kediyi sokaktan almak, ona sahip cikmak. 4 senedir bir tekiri sahiplendik ailecek, annem kediden korkardi, simdi sabah gozunu actiginda ilk onu opuyor. o kadar temizler ki daha bize geldiginde yeni dogmustu, tuvaletini ilk yaptigi yer kendi kumu oldu, tek yapman gereken kumunu ona gostermek, koklamasini saglamak. Insallah sen de bir kedi annesi olursun :)

    YanıtlaSil
  2. 2 yıldır kedi besleyen biri olarak söylüyorum,bu dünyanın ennnnnn güzel şeylerinden biri :)ben de kedimi internetten bulmuştum,biri sokakta bulmuş onu ve yuva arıyordu.o kadar güzeldi ki anlatamam.şimdi kocaman oldu kızım ve bir kediyi sahiplenmek,onun karakterini keşfetmek gerçekten çok ilginç ve güzel.

    YanıtlaSil
  3. pet shop'larin ardinda oyle aci gercekler yatiyor ki, oralardan hayvan satin almak ne yazik ki hayvan sevgisinden ziyade bu acimasiz ticarete ortak olmak oluyor. bu nedenle buna ortak olmamak, sokakta bunca sahipsiz canli varken once onlara sahip cikmak en en en iyisi. :))

    YanıtlaSil
  4. Hi there! Do you know if they make any plugins to safeguard
    against hackers? I'm kinda paranoid about losing everything I've worked hard on.
    Any tips?

    Also visit my web blog :: ford ranger forum

    YanıtlaSil
  5. Fantastic post but I was wanting to know if you could write a litte more on this topic?

    I'd be very grateful if you could elaborate a little bit further. Kudos!

    Also visit my web blog - ford ranger forum

    YanıtlaSil