5 Mart 2012 Pazartesi

Önümüze Bakalım Postu




Önünüzde duran bir bardak kendini aniden bıraktığınızda aklınızdan çok şey geçer…

Mutluysanız umursamazsınız…

Yorgunsanız bıkkın şekilde kim temizleyecek şimdi bu dağınıklığı dersiniz…

Üzgünseniz ağlarsınız…

Öfkeliyseniz bir bardak daha kırmak iyi fikirdir…

Ne olursa olsun bardak kırılır gider geriye sizin farklı ruh halleriniz kalır…

Bu aralar çok bardak kırıyorum. Ne üstüne basıyor, ne temizliyorum.

Kırık camlar öyle dururken ben üzerinden atlayıp yeni bardaklar kırmaya koşturuyorum…

Geriye kalan mı?

Her şeyi düşünmeden yerle bir etmeye değecek bir sürü tecrübe…

2 yorum:

  1. ruh halime bu kadar uygun bir yazı daha okuyamazdım herhalde. eline sağlık..

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Şuan ki değil, bir çok umutsuz ve agresif anımın tarifi resmen. Ben de çok yaparım ''Kırık camlar öyle dururken ben üzerinden atlayıp yeni bardaklar kırmaya koşturuyorum''.

    YanıtlaSil