25 Mayıs 2012 Cuma

Bir ilaç yut 10 kilo ver!









Bugün size kendini çok akıllı sanan bir kızın nasıl akılsızca kararlar alabildiğini anlatacağım.

Küçüklüğümden beri biraz tontişimdir. Tombiş kızım, elma yanaklı kızım, ay ne güzel tam mıncırmalık tosun, falan filan diye diye büyüdüm. Büyüdükçe boyum, bacaklarım, kollarım her bir yerim uzadı. Ama kendimi kilolu görme halim hiç değişmedi. Her kadında var olan ayy 5 kilo fazlam var şekerim durumu ben de fazlasıyla mevcut. Geçenlerde uzun zamandır görmediğim bir arkadaşıma "Ayyy ne kadar zayıflamışsın" çığlıklarıyla sarılırken aklımda” Hmm acaba ne yaptı etti de bu kadar zayıfladı” soruları dolanıyordu.

Merakla beklediğim sorunun cevabı tam da istediğim cevaptı aslında...

Mucize bir ilaç kullandım!

İnanın Dukan yaptıM, Karatay uyguladım o, bu dese “aferin tatlım iradene sağlık” der önümdeki fındık fıstığı ayıklamaya koyulurdum. Ama hiçbir şey yapmadan 10 kilo verme fikri…

İşte o fikir en okumuş, en kültürlü, en bilinçli kadının bile aklını alır.

Önümde canlı bir örnek gördüğüm için araştırmaya bile tenezzül etmediğim Maurers adlı ilacı anında sevip güvenmem de bir kadının konu kilo kaybı olunca aklını kaybetmeyi göze almasının en büyük göstergesidir.

Hemen ertesi gün gittim bir aktara neymiş ne değilmiş falan diye sormadan aldım ilacı.

Gün 1 İlk doz: İlacın ilk gününü hafta sonuna denk getirmeye çalıştım. Çünkü ne zaman bir ilaç almaya başlasam vücudumun alışması bir iki gün sürer. Kullanım önerilerini okuyup kahvaltıdan yarım saat önce attım ilacı ağzıma. Yarım saat sonra her zaman ki gibi kahvaltı yaptım. Öğlene doğru başım dönmeye başladı. Ve inanılmaz bir baş ağrısı. Bir tane ağrı kesici alıp uzandım. Akşama kadar hiç ama hiç acıkmadım.Ama yaptığı ağız kuruluğu yüzünden litrelerce su içtim. Akşam birkaç erik yiyip uyudum.

Gün 2: Diyet ilaçlarının içinde bulunan kafein yüzünden uykusuzluk yaptığını biliyordum. Gece uykusuz halde How I Met Your Mother’ın son sezonunu izleyerek geçti. 2. Gün ilacı içtim ve kahvaltı bile yapmak istemedim. Bir avuç badem , kayısı falan yiyip durdum.

Gün 3: Durup dururken ağlama krizine girdim. Bütün gün koltukta geçmişe üzülerek, geleceğe kaygılanarak, ya tüm sevdiklerim ölürse diye paranoyalara kapılarak geçti.

Gün 4: Sabah alalacele tartıya çıktım. 4 günde 3 kilo vermişim. Nasıl yani? Bir haftadır beni görmeyen bir arkadaşımın sen zayıfladın mı? Sözleriyle neşeye boğuldum. Kahvaltı öncesi bir ilaç daha attım. Pür neşe çalışmaya başladım. Ama bir terslik var. Tam bir şey anlatıyorum daha anlatırken sözümün devamını unutuyorum. Su almak için yerimden kalkıyorum ne yapacaktım ben ya diye tekrar oturuyorum. Başım ağrıyor, ellerim uyuşuyor, kötü hissediyorum ters giden bir şey var. Revire çıkıyorum tansiyonun 14/10 olmuş diyorlar. O ne ki hiç de anlamam tansiyondan . Tansiyonun sınıra gelmiş diyor doktor, baya yüksek. Allahım kesin beyin kanaması geçiricem diyorum. Yeşil çay iç, uzan falan diye bir süre tutuyorlar beni revirde. Böyle ilaçlar içme diye de uyarıyor doktor beni, tamam diyorum.

Gün 5: Sabah uyanıyorum ilaç bana bakıyor ben ilaca bakıyorum. Sonra aynada kendime bakıyorum. Ne kadar incelmişim! Belki de vücudum daha alışmamıştır diyorum kendime giyinirken. Bugün de içeyim kötü olursam bir daha içmem. İşe geliyorum. Sabah şahaneyim enerjim yüksek, sonra öğlen oluyor kalbim kuş gibi atıyor. Kalbimin çarpıntısından çalışmaya konsantre olamıyorum derin nefesler alıp veriyorum. Su içiyorum, yeşil çay içiyorum bana mısın demiyor. Sonra internetten Maurers’le ilgili yorumlara bakıyorum.

"İlk gün bakmadın mı hiç?" diyeceksiniz baktım tabii ki. Ama o sırada şöyle bir algınız oluyor. Araştırdığınız kaynaklarda 10 tane kötü yorum oluyorsa siz iki tane iyi yorumu görüyorsunuz. Çünkü kafanız aynen şöyle çalışıyor.

Ben daha çok gencim ki, bir sağlık sorunum da yok, ilaçtan etkilenenler ya hastaydılar ya da yaşlıydılar!

Bana hayatta  bir şey olmaz.

Çok acaip dimi?

Bugünkü halimle yorumları tekrar değerlendirdiğimde fark ediyorum ki birçok insan yüksek tansiyon yüzünden hastanelik olmuş!

Şunu da belirtmem gerek daha önce tansiyonla ilgili hiç sorun yaşamadım. Hayatım boyunca bir kez tansiyonum çıktı onda da çok üzüldüğüm bir olay yaşamıştım.

Şu satırları yazarken bile hala derin derin nefesler alıp vermekteyim. Mutsuzluk ve bitkinliğimde cabası.

Ha zayıflayan arkadaşım zayıflamış, bir yan etki göstermediğini de söylüyor ama bu beş günlük tecrübeme dayanarak şunu söyleyebilirim ki. Bu tarz ilaçlar metabolizmanızı çok fazla çalıştırdığı için tansiyonunuzu yükseltiyor. Bu yüzden şu an bir yan etki yaşamasanız bile tansiyonla birlikte ilerde ciddi kalp, damar hastalıklarıyla tanışabilirsiniz.

Şimdi Maurers ismini verdim diye pek çoğunuz birbirine o zaman şu ilacı kullanın ben çok memnunum bunu deneyin hiç etkilemiyor gibi yorumlar yapacak.

Hiçbir şey sağlığınızdan önemli değil. Bırakın ömrünüzden 10 yıl çalacağınıza 5 kilo fazlanız olsun.

Mia

7 yorum:

  1. benim de böylece 5-6 sene önce lida maceram olmuştu. Evet mucize gibi hiç acıkmıyorsun ama o yan etkiler ilacı 1 haftadan fazla almana engel oluyor. Yan etkiler başlayıp nette araştırma yapınca ölümlerin bile olduğunu gördüm ve 2 kutu aldığım ilacı çöpe attım. Bir daha asla ilaçla zayıflamaya bulaşmadım. Zayıflamak için sağlıklı beslenme ve spor malesef başka çare yok :(((

    YanıtlaSil
  2. Hahahha çok güldüm. Yaşasın mauers ben severim, içerim de :) ama sende yan etkileri çok oldu.

    YanıtlaSil
  3. Büyük gecmis olsun.
    Hap yolu ile böyle "mucizevi" zayiflamalara karsiyim her zaman.
    En iyi yöntem bence saglikli beslenme ve spor. Ben bu sekilde kilolarimi verdim ;)

    YanıtlaSil
  4. Çok çok çok geçmiş olsun. Mucize zayıflama diye birşey yok. Düzenli beslenme ve sporla var en kralından en kalıcısından hem de:) Bir arkadaşım bu şekilde 8 ayda tam 26 kilo verdi. Herşeyin düzenlisi makul beslenmenin de:)

    YanıtlaSil
  5. Bu ilaçların hepsi öyle ya da böyle (kısa veya uzun adede) ölümcül...İyi cesaret etmişssiniz, nolur bir daha yapmayın, kimse yapmasın!

    YanıtlaSil
  6. hi dear! Just found your lovely blog:) what do you say about following each other?

    FashionSpot.ro

    YanıtlaSil
  7. 14 yaşındayım. Feci kiloluyum. Boyum 165 falan herhalde ama 71 kiloyum. İşe yarayacak/hastanelik etmeyecek bildiğiniz reçetesiz zayıflama ilacı varsa lütfen söyleyin. Çok ihtiyacım var. Lütfen. 0535 550 0587

    YanıtlaSil