12 Mayıs 2012 Cumartesi

Now Playing



Biten bir ilişkinin ardından uyandığın ilk sabah hissettiklerin gerçek hislerindir. 

Ne kin, ne keder, ne yalnızlık hiç biri kendi isteklerini bastırmayı beceremez. 

Uyuyup uyanmak zihnini yeniler, önündeki kapıları görmene yardım eder. Az biraz akıllıysan kapılardan birini aralar, yeni hayatına doğru umut ve korku karışımı bir adım atarsın.  Yorganı başına çekip telefonunu kapatıyorsan sağlam bir depresyonla selamlaşmalısın.

Bu sabah uyandığımda hissettiğim tek şey susuzluktu.

Evdeki tüm perdeleri açtım. 

Havayı içime çekerken uzun zamandır derin nefesler almadığımı farkettim. 

En sonuna kadar tükettiğimiz bir ilişkinin ardından "Şimdi ne olacak?" diye düşündüm.

Ayağıma koşu ayakkabıları geçirip koşmaya çıktım.

Ayrılık Rutini...

Ne zaman bir ilişkim bitse nefesim kesilene kadar sahilde koşarım. 

Koşarken hayatın anlamını bulmaya çalışırım, bulamam.

Bu sabah uyandığımda susuzluğumun yanında duran bir his daha vardı.

Özgürlük…

Merhaba dedim heyecanla.

Umarım bir daha hiç ayrılmayız.

1 yorum: