30 Haziran 2012 Cumartesi

Where is my mind?

Photobucket


Son zamanlarda hayatım biraz dağınık…

Anahtarımı kaybediyorum buzdolabından çıkıyor, uyuyakalıyorum uçağı kaçırıyorum, geri dönmeye çalışıyorum biletimi kaybediyorum, yazı yazıyorum kaydetmeyi unutuyorum…

İşin garibi ne olursa olsun gülümseyebiliyorum.

Bir yıl önce gece yarısı kapıda kaldım diye hüngür şakır ağladığımı hatırlıyorum…

Şimdi başıma ne gelse bir şekilde hallederiz diye düşündüğümü farkediyorum.

Nasıl oluyor bilmiyorum ama sonrasında gerçekten halloluyor.

Bu aralar hayatım, ilişkilerim, zihnim her bir şeyim dağınık.

Ama ben karmaşayı severim

Bırak dağınık kalayım…

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu sürekli takip ediyoruz.Bambustor olarak bu paylaşımları yaptığınız için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil