23 Ağustos 2012 Perşembe

Summer Lovin

Photobucket
Ofiste pencereden dışarıyı izliyorum…

Geçmiş sıkıntıları, gelecek kaygıları, ego yükselmeleri, günlük ıvır zıvırlar hiçbir şey umrumda değil…

Bu aralar hayatımın her noktasına bir boş vermişlik hakim…

Nedenine gelecek olursak, bu yaz uzun zamandır istediğim şeyi yaptım.

“Yaz”ı yaşadım."

Ofise yürüyerek gittim, kafelerde oturup insanları izledim, acele etmeden kitaplar okudum, keyfine vararak yemekler yedim, ayaklarım suyun içinde güneşin batışını izledim, yeni bir eve taşındım, gece denize girdim, sokaklarda şarkı söyledim, sarhoş oldum, dağıttım…

Dağıttım…

Ne kadar yanlış görünse de içine girdiğim en doğru kelime. Hayatındaki parçaları tekrar birleştirmek istiyorsan önce her şeyi dağıtman lazım…

Çünkü mutluluk dağıtmaktan korktuğun parçaların altında saklanıyor.

Ben her parçayı bir yerlere savururken aşık oldum…

Şimdi parçaları birleştirebiliriz.

Merhaba erken Sonbahar, bana çok güzel geleceksin.

2 yorum:

  1. 'Çünkü mutluluk dağıtmaktan korktuğun parçaların altında saklanıyor. ' süper! :)

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel yazmissin..okuan herkes kendinden bir parca bulmustur..

    YanıtlaSil