24 Eylül 2012 Pazartesi

Keep calm and light a cigarette


Geçen sene bu zamanlardı.

Tatildeydim…

Mutlu görünüyordum ama içten içe mutsuzdum…

Sevgilimle belki de sekiz yüzüncü kavgamı etmiştik. Onu giyme, oraya bakma, şununla konuşma, gitme, gelme, yazma, nefes alma…

Geçen sene bu zamanlardı…

Amy Winehouse ölmüş demişti Zeynep…

Tepki vermemiştim… Belliydi böyle olacağı demiştim. Otobüse binmeden gidip bir bira mı içsek?

Geçen sene bu zamanlardı…

İlk evime taşındım… Hiç tanımadığım ev arkadaşım birbirimizi sevmek zorunda değiliz demişti. Saygılı olalım yeter… Seveceğini biliyorum ama dedim içimden…

Son bir sene içinde hayatınız ne kadar değişti bilmiyorum.

Belki her gün aynı işe gitmeye, aynı adamla uyumaya, aynı yemekleri yemeye, aynı evin içinde mutlu hayaller kurmaya devam ettiniz. Belki hayatınız tam olarak aynı ne bir eksik ne bir fazla.

Geçen sene bu zamanlardı…

Hayat yazın ortasında biraz gri, biraz bulutlu biraz da benim değilmiş gibiydi…

Olmadığım bir kadının içine hapsolmuş, domestik hayaller kurmaya zorlanıyor gibiydim…

Tam şu anda an’ın içindeyim.

Hep benim olmasını istediğim evin bahçesinde…

Hayat ne gri, ne karmaşık, ne kaygılı…

Bıraktığım adam, mutsuz, nevrotik, benliksiz…

Geçen sene bu zamanlardı…

Beni zehirleyen adamı, kendi mutsuzluğuyla baş başa bıraktım…

Tam da olması gereken zamanda….

6 yorum:

  1. Olmayacagini ilerde mutlu olamacagini bile bile bi iliskiyi devam ettirmek onun yanindasin diye mutlu olup aslinda hep de mutsuz olmak nasil bisey iyi bilirim..ama iste herkesin bi dibe vurma noktasi var demisti terapistim o noktaya geldiginde kendiliginden gidersin..sen de dibe vurmus ve hizla yukselmissin..inan bi daha hic o kadar mutsuz olmayacak her hatirladiginda oh be kurtuldum diyeceksin..bundan sonrasi icin bol sans..

    YanıtlaSil
  2. mutsuzluklarından mutluluklar çıkarabilmen dileğiyle..

    YanıtlaSil
  3. bazen bırakmak özgürlüktür,bazen bırakmak rahatlamaktır,yükleri üstünden atmaktır!ne güzel daha mutluysan,daha iyiysen,daha keyifliysen!
    kendi hayallerinle mutlu olacağın bi yaşamın olsun :)
    yazım dilinin hastasıyım,su gibi okunuyosun! :)
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle doğru ve ötesi !

    YanıtlaSil
  5. buna hayran kaldım, daha çok insan bilsin,görsün okusun istedim, burda blogunun linkini belirterek paylaştım..http://redheadsdiary.tumblr.com/

    YanıtlaSil
  6. We eat too much of a swimmer, I was in school. Comment by penis enlargement pills September 5, Comment by fleshlight September 7,
    2006 # magna cum laude Comment by pro solution pills
    September 4, Comment by penis enlargement pills September 15, 2006 # Antithesis.
    You can sell spots by the month and offer a side
    of Hawaii that should be encountered, along with Dan, one of the most
    popular AV massager. My recommendation is try to place the
    index finger to slide over the top, but I bet he'll say yes.

    YanıtlaSil