31 Aralık 2012 Pazartesi

Sliding doors


Photobucket

Hikayenin nerede başladığını bilmiyorum…

Londra’da nadir yakaladığımız güneşli sabahlardan birinde, elimde soğumuş kahvemle  yürürken hayatımın değişeceğini bilmiyordum.

Aynı şehrin içinde, aynı soğumuş kahveyi yudumlayan bir adamın bu değişimin en büyük parçası olacağını ise hiç tahmin edemezdim.

2012 sizin için nasıldı bilmiyorum ama benim için değişimlerle dolu bir yıldı.

2012’de…

Tek bir seçimin hayatımı ne denli değiştirebileceğini tecrübe ettim.

Kendi ayakları üzerinde durabilen bir kadın olmanın ne kadar önemli olduğunu öğrendim.

İçten istediğim her şeyin gerçekleşebildiğini gördüm.

Geçen sene bu zamanlar Londra’da güneşin ayaklarımı ısıtmaya yetmediği bir sabaha uyandım.

Tam 1 sene sonra aynı şehirde, farklı kupalardan içtiğimiz kahvenin sahibine aşık olacağımı bilmeden…

2013 hepiniz için değişimlerle dolu bir yıl olsun…

1 yorum:

  1. wowwww dıyorum 2013 sızın yılınız olsun ınsallah

    YanıtlaSil