27 Mart 2013 Çarşamba

Merkür sen bize nazik davranmadın!

 photo seriously-wtf1_zps394f321b.jpg


İleride,  “bir ilişkiye başlamadan önce karşınızdaki erkeğe sormanız gereken 5 soru” adlı dandik bir kitap çıkarırsam “Burcun ne şekerim?” sorusunu  en başa koyarım.

Aslında her şey biten bir ilişkimin ardından bir arkadaşımın “ayol adam yengeç burcuymuş ötesi var mı?” cümlesiyle başladı.  Gözümün önünden film şeridi gibi geçen kıskançlık krizleri, alınganlık şenlikleri ve küsme haftalarından oluşan ilişkimizin kahramanı hoop diye kendi benliğinden çıkıp gözümde sadece yan yan  yürüyen bir  yengeç olarak kaldı.

Böylelikle 25 yaşından sonra astrolojiyi keşfetmiş oldum.  Sonrasında Rezzan Kiraz’dan Susan Miller’a uzanan astral seyahatim “burcun karakterini nasıl etkiler, 30’dan sonra yükselene geçen burcun özgür ruhunu alıp ev kadını mı yapar,  ay tutulmalarında cinnet mi geçirilir, Merkür gerilerken adam mı dövülür?” gibi sorularıma ışık tuttu. 

Sonra aylar geçti ve yılda üç kere gerileyen Merkür ,gerilerken beni görmeyip baya ezdi geçti.  Sırasıyla kredi kartı şifrelerim bloke oldu, yeni aldığım bilgisayarı düşürüp kırdım,  iki seyahatim sudan sebeplerden iptal oldu, yanlış anlamalarla dolu diyalogları saymıyorum bile.

Ve pek tabii ki menstural dönemleri bile “Bana sakın dokunma Necmiii!” kadınlarından biri olarak kullandığım için gezegen hareketlerini hatalarımı örtmek için kullanmakta gecikmedim.

Evde kırdığım bardakların suçlusu Merkür,  yarım kalan işlerimin sorumlusu Plüton, sevgilime çemkirmelerimin sebebi ise canavar dolunay...

Sorsalar Merkür nereye geriliyor, gezegenler gerçekten hareket mi ediyor, marsta hayat var mı?  Hiç bir fikrim yok...

Ben hala yengeç alıngandır, başak titizdir, terazi dengelidir bilgilerini içeren beginner seviyesindeyim.

Bu yüzden bu gece hayatımızdan çıkıp giden Merkür'e,  tutulmalara ve bilumum astrolojik zırvaya el sallarken gözümden bir damla yaş süzülecek...

Her suçu üzerine attığım küçük kardeşim ileriye doğru giderken kırdığım tüm potlar için yeni bir suç ortağı bulmalıyım...

Hoşçakal Merkür, hoşçakal bebeğim...

5 yorum:

  1. 1) lütfen biraz daha bilgi sahibi olarak yazalım ,merkür yılda 2 değil 3 defa geriler
    2) merkür gerilemesi dün gece değil, 17 martta son buldu
    3)merkür gerilemesinde aksilikler olabiliyor.zira bende bilgisayarımı düşürdüm:((
    4)dün 12:24-27 civarında dolunay gercekleşti.biraz fazla asabiyet,hırcınlık,başagrısı yapmış olabilir.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba bilgi için teşekkürler. 3 kere olarak revize ettim. Merkür gerilemesinin 17 Mart'ta son buldu ama 27 Mart yılın en gergin günü ilan edildi Ben de yılın en gergin gecesi böyle bir yazı yazdım :)

    Yorum için çok teşekkürler.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. rica ederim. anlayışınız için teşekkür ederim. siz bloggerların araştırarak dogru bilgi vermenizin cok önemli oldugunu düşünüyorum. Evet dün dolunaydan dolayı cok gergindi. birde merkür gerilemesi bitse bile etkisi 3-4 gün devam ediyor. yengeçlere katılıyorum bazıları birde acayip takıntılı oluyor. zavallı ikizleri hep kötülüyorlar, halbuki çok tatlı dost canlısı insanlar;) ama ilişki anlamında ikizler erkeği derseniz orda durun derim ;)) naçizane fikirlerimi yazdım.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. bu arada yorumlarımı silermisiniz sizden rica etsem? cok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. This design is spectacular! You obviously know how to keep
    a reader amused. Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost.
    ..HaHa!) Wonderful job. I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you presented it.
    Too cool!

    Feel free to visit my blog: ford ranger forum

    YanıtlaSil